dinsdag 30 november 2021

Nederlandse quotes - 131

 Wanneer je op zoek bent naar plaatjes met leuke spreuken of afbeeldingen met wijze quotes, hoef je zeker niet verder te zoeken. Wij hebben hier namelijk duizenden plaatjes met spreuken speciaal voor jou. Zo hebben we o.a. afbeeldingen met leuke spreukenslaap lekker plaatjes, leuke plaatjes voor Facebook, plaatjes met chocolade quotes, plaatjes met wijze teksten, afbeeldingen met mooie spreuken, leuke memes, leuke plaatjes om te delen, plaatjes met liefde spreuken, leuke plaatjes voor Instagram, afbeeldingen met positieve spreuken, leuke afbeeldingen om te versturen, plaatjes met motivatie teksten, plaatjes met tegelspreuken, afbeeldingen met goede teksten, leuke kerst plaatjes, leuke plaatjes voor Whatsapp, leuke verjaardagsplaatjes en nog veel meer!


Mijn talent is wakker worden en al klaar zijn met de dag.

plaatjes met goede spreuken

Hebben jullie ook dat als je in het gras zit, je per se het gras moet plukken? Of ben ik gewoon raar?

plaatjes met leuke spreuken

Er is een verschil tussen zonnebankbruin en eruit zien alsof je door de Doritos heen bent gerold.

leuke plaatjes voor instagram

Laat me uittypen als ik tegen je praat.

afbeeldingen met leuke spreuken

Als je moest kiezen tussen elke dag Ben & Jerry's eten of slank zijn. Nam je dan Caramel Brownie Movie night of Rain-dough cookie Dough Twist?

leuke plaatjes voor facebook

Toen ik mijn eerste kind kreeg werd ik moeder. Toen ik mijn tweede kind kreeg werd ik scheidsrechter.

leuke plaatjes voor facebook

Je hebt mensen die al vol zitten na 1 salade. En dan heb je mij, die zich afvraagt of een bucket van 24 kipnuggets wel genoeg is voor mij alleen.

leuke plaatjes om te versturen

De politie noemde het asociaal rijgedrag. Ik noem het skills.

afbeeldingen met grappige spreuken

Wiskunde is eigenlijk heel simpel. Stel dat jij 40 euro hebt en je vrouw 10 euro. Dan heeft zij 50 euro.

leuke plaatjes voor facebook

Dingen die heet zijn in de zomer: zolders, metalen glijbanen, gordel klip, asfalt, ik.

leuke plaatjes voor whatsapp


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...