maandag 26 juli 2021

Nederlandse quotes - 81

 Je zit 's ochtends op het toilet en zit plaatjes met leuke quotes te bekijken alsof het je ochtendkrant is. Of je zit net in een moeilijke periode en scrolt door afbeeldingen met wijze spreuken heen om daar steun uit te halen. Het maakt niet uit wat voor plaatjes met quotes je bekijkt, iedereen heeft zo zijn eigen favoriete afbeeldingen met spreuken. En dan hebben we goed nieuws voor jou. Want wij hebben hier duizenden plaatjes met quotes in het Nederlands speciaal voor jou. We hebben o.a. plaatjes met grappige spreuken, afbeeldingen met spreuken over liefde, leuke kerst afbeeldingen, leuke plaatjes voor Whatsapp, afbeeldingen met positieve teksten, plaatjes met motivatie quotes, leuke plaatjes voor Instagram, leuke verjaardag plaatjes om te sturen, afbeeldingen met spreuken over vriendschap, plaatjes met Boeddha wijsheden, leuke plaatjes voor Facebook en nog veel meer!



Het is van buitenaf niet altijd te zien hoe iemand zich van binnen voelt.

plaatjes met wijze spreuken

Hoe noemen we een maaltijd zonder wijn? Ontbijt.

plaatjes met quotes over wijn

Vanaf nu ga ik alleen maar liegen en als beloning krijg ik, net zoals Mark Rutte, 1,9 miljoen volgers.

plaatjes met quotes over politiek

Vroeg me af  of ik misschien schizofreen was. We vinden allebei van niet.

plaatjes met leuke spreuken

Ik: vandaag ga ik niet raar zijn.
Iemand: hey leuk! Jij ook hier, heb je al een tijd niet gezien.
Ik: ja, gezien leuk. Tijd jij ook.

plaatjes met grappige teksten

Stel je nu eens voor dat spinnen terug zouden gillen als je ze vindt.

afbeeldingen met leuke teksten

Mijn zoon van 18 wil graag op zichzelf gaan wonen,  dus heeft hij zich ingeschreven bij de woningbouw. Even op de website gekeken, hij is pas op zijn 43e aan de beurt.

leuke plaatjes voor facebook

Mijn zoon is pas 18 geworden en wil zijn rijbewijs halen. Even op de website van het CBR gekeken. Hij is pas op zijn 43e aan de beurt.

leuke plaatjes voor instagram

Ik heb geleerd 'ok' te zeggen in plaats van 'krijg lekker de tyfus'. Maar dat is best moeilijk.

leuke plaatjes voor whatsapp

Hoi, ik zie dat je geen persoonlijkheid hebt. Hier, heb je er 3 van mij.

afbeeldingen met leuke spreuken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...