woensdag 17 juni 2020

Nederlandse quotes - 3

Vind jij die plaatjes met spreuken ook zo leuk? Maar zou je het liefst plaatjes met Nederlandse quotes willen? Dan hoef je niet verder te zoeken! Wij hebben hier duizenden afbeeldingen met Nederlandse spreuken die je mag downloaden, gebruiken en delen. Check regelmatig onze website met leuke plaatjes, want we vullen deze elke week bij. Veel plezier ermee!


Ik heb geen stressbal nodig. Ik heb een stressknuppel nodig.

leuke nederlandse quotes


Beslissingen moet je niet maken op basis van frustratie en boosheid.

plaatjes met quotes in het nederlands


Wanneer je met een oplossing komt, zorg er dan eerst voor dat je het probleem begrijpt.

afbeeldingen met nederlandse quotes


Ik wil een baby draakje dat op mijn schouder zit en vuur spuugt naar mensen die we niet mogen.

leuke plaatjes voor facebook


Drankspelletje: pak een wijntje, elke keer als ik iets plaats op Facebook.

leuke quotes over alcohol


Ik weet dat ik best wel een bitch kan zijn, maar diep van binnen ben ik eigenlijk ook gewoon een bitch.

bitch quotes nederlands


Donkere paden kunnen je nog steeds naar je bestemming brengen. Vind de moed om ze te bewandelen.

nederlandse quotes plaatjes


Memo aan mezelf: stop met dingen verwachten.

grappige quotes nederlands


Het leven is te kort om bij iemand te zijn die niet echt gek op jou is en niet helemaal voor jou gaat.

plaatjes met nederlandse teksten


Iemand liet een boodschappenlijstje achter in een winkelwagen. Er stond 'Wijn en shit om te eten bij wijn'. Ik heb mijn ware gevonden.

humor plaatjes quotes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...