donderdag 21 mei 2020

Nederlandse quotes - 2

Ben jij op zoek naar plaatjes met quotes in het Nederlands? Wij hebben hier duizenden afbeeldingen met Nederlandse quotes die je mag downloaden, gebruiken en delen met je vrienden en familie. Ze zijn onderverdeeld in verschillende categorieën zodat je makkelijk kunt zoeken. We hebben plaatjes met grappige quotes, leuke plaatjes voor Facebook, afbeeldingen met wijze teksten, quotes over liefdeplaatjes met lieve goedemorgen quotes, plaatjes met humor uitspraken, afbeeldingen met motivatie quotes, plaatjes met mooie spreuken, leuke verjaardag plaatjes voor Whatsapp, plaatjes afbeeldingen met positieve teksten, plaatjes met liefde spreuken, oud & nieuw plaatjes voor Whatsapp, leuke plaatjes voor Instagram, plaatjes met leuke wijn quotes, afbeeldingen met geluk spreuken, grappige memes Nederlands, leuke plaatjes om te delen, leuke afbeeldingen om te versturen, plaatjes met vriendschap spreuken en nog veel meer. Check regelmatig onze website, want we vullen deze elke week aan met tientallen nieuwe plaatjes met quotes. Veel plezier ermee!






Als je zoekt naar de persoon die jouw leven gaat veranderen, kijk dan in de spiegel.

plaatjes met quotes


Alles gebeurt met een reden. Of het is omdat je een klootzak bent en karma je gewoon een gezellig bezoekje brengt.

quotes in het nederlands


Als ik ooit vermist word, pak dan de selfie met de meeste likes alsjeblieft.

afbeeldingen met nederlandse quotes


Stop alsjeblieft met vragen of ik een wilde nacht had. Zo zie ik er altijd uit.

leuke plaatjes voor facebook


Ik geef mensen vaak meer dan een kans. Maar wanneer ik er klaar mee ben, ben ik er ook echt fokking klaar mee.

quotes over karma







Ja meneer de agent, ik zag het maximum snelheidsbord. Ik zag u alleen niet,

plaatjes met grappige quotes


Het ziet ernaar uit dat de tijd van twee treden tegelijk pakken voorbij is.

afbeeldingen met leuke quotes


Ik lijk misschien kalm, maar in mijn hoofd heb ik je al 3 petsen gegeven.

wijze quotes afbeeldingen


Ik heb 37 tabbladen openstaan in mijn hoofd.

leuke plaatjes voor instagram


Ook de beste was ooit een beginner. Wees niet bang om de eerste stap te nemen.

wijze quotes plaatjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...