zondag 17 mei 2020

Nederlandse quotes - 1

Vind jij plaatjes met quotes en afbeeldingen met spreuken ook zo leuk? En ben je op zoek naar Nederlandse quotes? Dan hoef je niet verder te zoeken, want wij hebben hier duizenden Nederlandse spreuken die je gewoon mag downloaden, gebruiken en delen met je vrienden en familie. We hebben plaatjes met grappige spreukenafbeeldingen met wijze quotes, leuke memes, plaatjes met motivatie spreuken, leuke plaatjes voor Facebook, Valentijn afbeeldingen, leuke plaatjes voor Instagram, leuke plaatjes voor Whatsapp, leuke felicitatie plaatjes, plaatjes met liefde spreuken en nog veel meer! Check regelmatig onze website, want we vullen deze elke week aan met tientallen nieuwe afbeeldingen met quotes. Veel plezier ermee!





Ik heb verschrikkelijke dingen gedaan voor geld.
Bijvoorbeeld vroeg opstaan om naar mijn werk te gaan.

quotes over geld


Echt waar kinderen!
Vroeger kon je een telefoonnummer bellen dat je vertelde hoe laat het op dat moment was.

spreuken over vroeger


Vroeg opstaan en dan toch nog te laat komen. Alleen speciale mensen kunnen dat.

leuke plaatjes voor facebook






Vroeger hadden we geen babysitters.
Onze ouders zeiden gewoon dat we de deur op slot moesten doen en deze voor niemand open mochten maken.

leuke quotes over vroeger


Wees niet boos op luie mensen. Ze hebben niks gedaan.

plaatjes met leuke quotes


Ik kan me herinneren dat mijn moeder me een keer een pets gaf, omdat ik aan het huilen was. Omdat ze me een pets gaf.

afbeeldingen met wijze spreuken


Ik: dankjewel voor alles wat je voor me doet.
*leunt voorover voor een zoen*
Man achter de toonbank van de slijterij:
Kunt u gewoon betalen voor uw wijn mevrouw?

quotes over wijn


Maandag is als een Youtube advertentie die je niet kunt overslaan.

quotes over maandag


Grijp nieuwe kansen in plaats van verdrietig zijn om fouten uit het verleden.

wijze uitspraken plaatjes


Mijn collega dronk per ongeluk van mijn koffiebeker en zei: 'Jouw koffie smaakt naar Jack Daniels'. Echt raar.

quotes over alcohol en koffie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...