woensdag 28 juli 2021

Nederlandse quotes - 84

 Plaatjes met leuke spreuken, afbeeldingen met wijze quotes, leuke plaatjes voor Instagram, afbeeldingen met liefde teksten, leuke afbeeldingen om te delen, leuke plaatjes voor Whatsapp, afbeeldingen met spreuken over vriendschap, plaatjes met mooie spreuken, leuke plaatjes voor Facebook, leuke plaatjes om te versturenkerstwensen plaatjes, afbeeldingen met spreuken over geluk.. wij hebben het hier allemaal en speciaal voor jou! Je onze plaatjes met Nederlandse quotes gratis downloaden en delen met iedereen die je kent. We raden je aan om onze website regelmatig te bezoeken, want we vullen deze wekelijks aan met tientallen nieuwe plaatjes met spreuken. Heel veel plezier ermee!


Als je bent getagd moet je trakteren op Ben & Jerry's.

plaatjes met ben & jerry's quotes

300 keer per dag je app openen om te kijken of je cryptomunten al meer waard zijn.

plaatjes met crypto quotes


Bol.com AlgemeenBol.com Algemeen

Als je bent getagd moet je trakteren op een tattoo.

plaatjes met tattoo quotes

Meisjes kennen meisjes die ook weer meisjes kennen en die meisjes komen zo overal achter.

plaatjes met meisjes quotes

Ik mis het om dronken te zijn en een broodje Doner naar binnen te schuiven.

plaatjes met grappige quotes

Als je bent getagd moet je trakteren op kipnuggets.

plaatjes met kipnuggets quotes

Ik begrijp niet waarom mensen moeilijk doen als ik ik in mijn eetje een fles wijn leeg drink. Het zijn maar 3 glazen.

plaatjes met wijn quotes

Wees de persoon die jij in je leven wilt hebben.

plaatjes met wijze quotes

Ik drink altijd maar een beetje. Maar als ik dat doen word ik iemand anders en die persoon drinkt heel veel.

plaatjes met alcohol quotes

Als je bent getagd moet je trakteren op een fles wijn.

plaatjes met wijn quotes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...