vrijdag 1 april 2022

Nederlandse quotes - 171

 Ben je op zoek naar plaatjes met spreuken of afbeeldingen met Nederlandse quotes? Dan zit je hier helemaal goed, want wij hebben namelijk duizenden plaatjes met quotes speciaal voor jou! Zo hebben we bijvoorbeeld afbeeldingen met leuke quotes, plaatjes met wijze spreuken, afbeeldingen met mooie spreuken, plaatjes met motivatie quotes, leuke plaatjes voor Facebook, afbeeldingen met positieve spreuken, plaatjes met Boeddha wijsheden, afbeeldingen met spirituele spreuken, mooie kerstplaatjes om te delen, leuke Pasen plaatjes, mooie Valentijn afbeeldingen om te sturen, leuke plaatjes voor Whatsapp, leuke felicitatie afbeeldingen, afbeeldingen met tegelspreuken, afbeeldingen met liefde quotes, grappige memes, leuke plaatjes voor Instagram, plaatjes met leuke wijn quotes, afbeeldingen met quotes over kinderen, plaatjes met dieet quotes, plaatjes met goedemorgen spreuken, afbeeldingen met welterusten quotes en nog veel meer! Je mag onze plaatjes gratis downloaden en delen met iedereen die je kent.


Vroeger had ik en stemmetje in mijn hoofd die zei: dat kun je beter niet doen. Tegenwoordig heb ik een stemmetje die zegt: dikke schijt, gewoon doen, we zien wel wat er gebeurt.

plaatjes met leuke quotes

Huisarts: en hoe ben je van plan om 15 kilo af te vallen? Ik: door er voortdurend over te klagen.

afbeeldingen met grappige quotes

Tag iemand die fantastisch kan koken.

leuke plaatjes voor facebook

Tag iemand die goed kan zeuren.

leuke plaatjes om te delen

Meningen zijn als scheten. Omdat je er eentje in je hebt, wil het nog niet zeggen dat je deze moet laten horen.

leuke plaatjes voor instagram

Een ideaal weekend: vrij op vrijdag. Zat op zaterdag. Zon op zondag.

plaatjes met leuke quotes

Wil je vlinders in je buik, doe dan een rups in je reet.

leuke plaatjes voor whatsapp

Als iemand mijn voodoo poppetje vindt, wil je dan haar benen scheren?

plaatjes met leuke quotes

Gekke ik. Ik verwacht weer teveel van anderen.

plaatjes met wijze quotes

Het lijkt wel alsof ik op mijn werk woon en mijn huis af en toe een bezoekje breng.

leuke plaatjes om te sturen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...