donderdag 5 augustus 2021

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 143

 Vind hier duizenden plaatjes met tegelspreuken die je allemaal gratis mag downloaden en delen met iedereen die je kent, bijvoorbeeld via Whatsapp, email of social media. We hebben o.a. afbeeldingen met grappige tegelspreuken, plaatjes met wijze tegelspreuken, leuke plaatjes voor Facebook, afbeeldingen met leuke tegelspreuken, leuke verjaardags plaatjes, plaatjes met mooie tegelspreuken, leuke plaatjes voor Whatsappboeddha afbeeldingen met spreukenplaatjes met dieet quotes, plaatjes met tegelspreuken over liefde en nog veel meer! Check regelmatig onze website, want we vullen deze iedere week aan met tientallen nieuwe plaatjes met tegelspreuken. Heel veel plezier ermee!


Woensdag: de middelvinger van de week zeg maar.

leuke plaatjes voor facebook

Wanneer een vrouw begint te lachen tijdens een discussie, heeft ze haar psychoknopje aangezet en kun je beter gaan rennen.

plaatjes met leuke tegelspreuken

Sorry als ik je 7 losse appjes stuur die gewoon in 1 bericht gestuurd had kunnen worden. Maar ik ben wie ik ben.

afbeeldingen met wijze tegelspreuken

Het maakt me niet uit hoe oud ik ben. Ik zal nooit gaan slapen met de kastdeur op een kier.

leuke plaatjes voor whatsapp

Goedemorgen, ik wens je een fijne dinsdag!

afeeldingen met mooie tegelspreuken

Goedemorgen, ik wens je een fijne donderdag!

plaatjes met leuke tegelspreuken

Goedemorgen, ik wens je een fijne maandag!

leuke plaatjes voor instagram

Goedemorgen, ik wens je een fijne vrijdag!

afbeeldingen met grappige tegelspreuken

Goedemorgen, ik wens je een fijne woensdag!

plaatjes met liefde tegelspreuken

Ik negeer bewust hints zodat je me direct gaat aanspreken zoals een volwassene dat doet.

leuke plaatjes voor facebook


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...