zaterdag 22 mei 2021

Nederlandse quotes - 59

Ben je op zoek naar plaatjes met leuke quotes? Of ben je op zoek naar afbeeldingen met wijze teksten? Dan hebben we heel goed nieuws voor jou! Want wij hebben hier duizenden plaatjes met Nederlandse quotes in verschillende categorieĆ«n, zoals plaatjes met liefde quotes, afbeeldingen met wijze quotes, grappige quotes, leuke plaatjes voor Facebook, plaatjes met motivatie quotes, leuke plaatjes om te versturen, leuke kerst plaatjes, grappige memes, afbeeldingen met vriendschap quotes, leuke plaatjes voor Whatsapp, plaatjes met humor quotes, leuke plaatjes voor Pasen, leuke verjaardagsplaatjes, afbeeldingen met inspirerende quotes, leuke plaatjes voor Instagram, leuke plaatjes om te delen en nog veel meer! Je mag ze helemaal gratis downloaden en delen met al je vrienden en familie. Heel veel plezier ermee!


Mijn geheugen is echt zo slsecht. Hoe slecht is het dan? Hoe slecht is wat?

plaatjes met leuke Nederlandse quotes

Als je deze week meer dan 3 berichten van mij mij hebt geliket, dan hebben we een relatie. Ik hou van je schatje.

Afbeeldingen met grappige quotes

Ik blokkeer je gewoon terwijl je nog aan het typen bent. Fuck alles wat je nog wilt zeggen.

leuke plaatjes voor instagram

Doe dingen niet voor de aandacht. Doe dingen omdat het jou gelukkig maakt.

plaatjes met wijze quotes

All I want for christmas is 2021.

quotes over kerstmis

Ik heb 99 problemen, waarvan 97 net door mijn kleuter gecreƫerd.

leuke quotes voor ouders

Ja ik ben single. Nee ik ben niet beschikbaar.

plaatjes met liefde quotes

Ik riep net: mama is lava! zodat mijn kinderen wegrenden en ik heerlijk mijn koffie in alle rust kon opdrinken.

quotes voor mama's

Zeg mij na: ik ben geen slechte moeder, ik ben een goede moeder die een slechte dag heeft.

leuke plaatjes voor facebook

Ik ben niet boos, ik ben gekwetst. Er is een verschil.

plaatjes met wijze teksten


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...