donderdag 17 juni 2021

Nederlandse quotes - 69

 Wij hebben hier duizenden gratis plaatjes met spreuken die je met iedereen mag delen, bijvoorbeeld via social media of Whatsapp. We hebben leuke plaatjes voor Instagramafbeeldingen met wijze boeddha spreuken, afbeeldingen met wijze teksten, plaatjes met grappige spreuken, leuke plaatjes voor Whatsapp, plaatjes met liefde quotes, afbeeldingen met spreuken over vriendschap, leuke plaatjes voor Facebook en nog veel meer! Check ook regelmatig onze website, want we vullen deze wekelijks aan met tientallen nieuwe plaatjes met spreuken!


Natuurlijk is grootte belangrijk, niemand wil een klein glas wijn.

leuke plaatjes voor instagram

Ken je dat? Dat gevoel dat je bijna doodgaat, maar gewoon door blijft eten.

plaatjes met nederlandse quotes

Als je denkt dat het leven kut is, dan heb je nog nooit een doos met punaises laten vallen.

leuke plaatjes voor whatsapp

Uit onderzoek blijkt dat 108% van de mensen overdrijft.

plaatjes met leuke quotes

Ik voel me ziek, dus heb ik even de symptomen opgezicht op Google. Ik denk dat ik last heb van een lekkende koppakking.

leuke plaatjes voor facebook

Wiskunde sommetje: Henk i 68, zijn vriendin is 22. Hoeveel geld heeft Henk?

gratis leuke plaatjes

Soms moet je gewoon accepteren dat dingen nooit meer worden zoals ze waren.

afbeeldingen met wijze quotes

Veel mensen kennen me. Weinig mensen weten wie ik daadwerkelijk ben.

plaatjes met liefde quotes

Liefde is alleen liefde als het zonder bijbedoelingen of verwachtingen gegeven wordt.

afbeeldingen met spreuken over liefde

Wanneer je dingen loslaat, maak je ruimte in je leven voor betere dingen.

grappige plaatjes nederlands


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...