zaterdag 22 mei 2021

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 130

Ken je ze nog? Die blauw witte tegeltjes met spreuken die vaak aan de muur hingen bij je opa en oma? Wij hebben hier duizenden plaatjes met Delftsblauwe spreuktegels die je helemaal gratis mag downloaden en delen met iedereen die je kent. We hebben afbeeldingen met wijze spreuken, plaatjes met grappige teksten, plaatjes met Boeddha spreuken, motivatie spreuken, kerstwensen plaatjes, leuke plaatjes voor Facebook, afbeeldingen met spreuken over liefde, goede voornemens plaatjes, leuke plaatjes voor Whatsappoud & nieuw plaatjes voor Whatsapp, afbeeldingen met spreuken over vriendschap en nog veel meer. En dat allemaal in het Nederlands! Bezoek regelmatig onze website, want we plaatsen hier elke week tientallen nieuwe plaatjes met tegelspreuken. Veel plezier ermee!


Begin je dag met een complimentje. Goedemorgen, wat kan jij goed zeuren zeg.

plaatjes met nederlandse quotes

Weet je wat er rijmt op vrijdag? Wijn!

quotes over wijn

Voicemail veranderd in: weet je zeker dat dit niet in een appje kan?

leuke plaatjes voor whatsapp

De allerbeste verhalen beginnen met: ok, dit mag je echt aan niemand vertellen.

afbeeldingen met grappige quotes

Tijdens een bevalling is de pijn zo erg dat een vrouw zich bijna kan voorstellen wat een man voelt als hij koorts heeft.

plaatjes met leuke quotes

De hersenen zijn een geweldig orgaan. Ze werken 24 uur per dag, 365 dagen per jaar, vanaf je geboorte totdat je verliefd wordt.

plaatjes met quotes in het nederlands

Dus je hebt een hekel aan me als ik dronken ben? Dan staan we quitte. Ik heb een hekel aan jou wanneer ik nuchter ben.

leuke plaatjes voor facebook

Ik ben niet aangekomen. Mijn weegschaal heeft last van stemmingswisselingen.

afbeeldingen met humor teksten

De meeste vrouwen beantwoorden geen video-oproep meer na 21.00 uur, omdat om dat tijdstip hun gezicht terug is gezet naar fabrieksinstellingen.

plaatjes met wijze quotes

Fijne zondag! Of zoals ik het liever noem: luie, joggingbroek aan, beetje rondhangen in huis, netflix, snacken, en relaxdagje.

quotes over netflix


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...