donderdag 24 september 2020

Nederlandse quotes - 25

Duizenden plaatjes met Nederlandse quotes hebben wij hier die je gratis mag downloaden en delen met al je vrienden en familie. We hebben plaatjes met mooie spreuken, leuke plaatjes voor Instagram, afbeeldingen met leuke spreuken, leuke afbeeldingen om te versturenmooie kerst plaatjes, plaatjes met wijze spreuken, plaatjes met chocolade quotes, afbeeldingen met positieve spreuken, leuke plaatjes voor Whatsapp, plaatjes met motivatie quotes, leuke verjaardag plaatjes om te sturen, leuke plaatjes voor Facebook, leuke memes plaatjes, leuke plaatjes om te delenleuke plaatjes voor pasen, afbeeldingen met liefde spreuken.. Voor ieder wat wils dus! Check ook regelmatig onze quotes plaatjes website, want we vullen ze elke week aan met nieuwe Nederlandse quotes afbeeldingen. Veel plezier ermee!



Ik heb mijn weegschaal in de hoek van de badkamer gezet waar de kleine leugenaar mag blijven totdat hij zijn excuses aangeboden heeft.

leuke plaatjes met quotes


De enige ex die ik mis, is ex-tra geld.

plaatjes met nederlandse quotes


Ik ben klaar met 2020. Ik denk dat ik alvast ga indrinken voor oudejaarsavond.

afbeeldingen met wijze quotes


Ik plaatste een foto van mijn opgeruimde huis op social media, maar die werd verwijderd, omdat het fake news zou zijn.

plaatjes met liefde quotes


Ik los mijn problemen op door er 3 nieuwe te maken als afleiding.

leuke plaatjes voor instagram


Facebook is net een koelkast. Je blijft het maar openen wanneer je je verveelt.

nederlandse quotes plaatjes


Ik kijk 5 minuten op Tik Tok en nu ben ik 3 uur verder.

quotes over tik tok


Waarom ben je single? Je ziet er zo leuk uit. Ten eerste, ik ben niet het probleem.

quotes over liefde


Instagram is net een koelkast. Je blijft het maar openen wanneer je je verveelt.

leuke plaatjes voor facebook


Dingen waar ik van hou: jouw lach, jouw ogen, jouw stem, jij.

afbeeldingen met quotes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...