vrijdag 25 september 2020

Nederlandse quotes - 26

 Overal op het internet kun je plaatjes met quotes vinden, maar wij hebben hier duizenden afbeeldingen met quotes in het Nederlands speciaal voor jou! Onze plaatjes met Nederlandse quotes mag je met iedereen delen. We vullen elke week onze website aan met nieuwe quotes plaatjes, dus kom regelmatig terug. Er zit altijd wel iets bij voor jou. We hebben plaatjes met leuke quotes, afbeeldingen met wijze spreuken, plaatjes met mooie teksten, leuke kerst plaatjes, grappige Nederlandse memes, leuke plaatjes voor Facebook, afbeeldingen met grappige quotes, plaatjes met geluk quotes, leuke plaatjes om te delen, afbeeldingen met vriendschap spreuken, mooie Valentijn plaatjes, leuke afbeeldingen voor Whatsapp, plaatjes met positieve spreuken, leuke plaatjes om te sturen, slaap lekker plaatjes, afbeeldingen met motivatie teksten, plaatjes met liefde quotes, leuke plaatjes voor Instagram, Boeddha plaatjes met wijze spreuken, leuke plaatjes verjaardag en nog veel meer. Veel plezier ermee!


Gewoon niet reageren. Dat is precies wat ze willen.

plaatjes met leuke quotes


Ik haat het wanneer ik de bovenkant van mijn telefoonscherm aanraak, net wanneer iemand mij een appjes stuurt.

afbeeldingen met wijze quotes


Ik heb je foto gelikt. Geliked bedoel ik.

leuke plaatjes voor instagram


Alle mannen zijn klootzakken. Laat maar, hij heeft al terug geappt.

plaatjes met nederlandse quotes


Twijfel niet aan jezelf. Werk hard en zorg ervoor dat het gebeurt.

plaatjes met humor quotes


Als je eens zou weten hoeveel mannen ze heeft afgewezen om bij jou te zijn, zou je haar beter behandelen.

leuke plaatjes voor facebook


Liefde doet je geen pijn. Iemand die niet weet hoe die moet  liefhebben wel.

afbeeldingen met quotes nederlands


Hoe vaak vergeven we iemand, alleen maar om diegene niet kwijt te raken?

plaatjes met wijze quotes


Ik heb gisterenavond zoveel wodka gedronken dat ik vanmorgen wakker werd met een Russisch accent.

quotes over drank


Ben je hersteld? Of ben je afgeleid van de pijn?

wijze quotes plaatjes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...