woensdag 30 september 2020

Nederlandse quotes - 28

Plaatjes met leuke quotes kunnen je de dag doorhelpen en afbeeldingen met wijze quotes kunnen je door een moeilijke periode heen helpen. Meestal kom je op internet plaatjes met Engelse quotes tegen, maar wij hebben hier speciaal voor jou duizenden afbeeldingen met Nederlandse quotes. Deze mag je gewoon downloaden en delen met al je vrienden en familie. We hebben o.a. plaatjes met wijze spreuken, afbeeldingen met leuke spreuken, leuke plaatjes voor Facebookplaatjes met studenten quotes, leuke felicitatie plaatjes, leuke afbeeldingen om te versturen, plaatjes met quotes over winkelenleuke kerstplaatjes, afbeeldingen met motivatie spreuken, leuke plaatjes voor Instagram, plaatjes met liefde spreuken, leuke plaatjes voor Whatsappafbeeldingen met wijze boeddha spreukenoud & nieuw plaatjes voor Whatsapp, afbeeldingen met geluk spreuken en nog veel meer! Check regelmatig onze website, want we vullen deze elke week aan met nieuwe Nederlandse quotes plaatjes. Have fun!


Op zokken door je huis sloffen is eigenlijk ook schoonmaken.

plaatjes met leuke quotes


Leuk dat een auto zichzelf kan parkeren. Ik heb liever dat die voor zijn eigen benzine betaalt.

leuke plaatjes voor facebook


Overdag: zwarte jas, zwart shirtje.
Avond: roze Disney pyama en pluizige glittersloffen.

plaatjes met grappige quotes


Al mijn fouten hebben mij sterker gemaakt, dus ik heb nergens spijt van.

afbeeldingen met wijze quotes


Als je een euro kreeg voor elke keer dat je zei dat je nooit meer zou drinken, wat voor kleur Ferrari had je dan?

leuke plaatjes voor instagram


Zakte mijn vetpercentage maar net zo snel als het batterijniveau van mijn telefoon.

plaatjes met nederlandse quotes


Vriendin: wat zie je er goed uit. Ben je afgevallen? Hoe doe je dat? Ik: armoede.

leuke plaatjes voor whatsapp


Ik heb lliever een vriendin met 2 onderkinnen dan een vriendin met 2 gezichten.

plaatjes met wijze teksten


Ik weet dat mijn tijd gaat komen. Ik moet alleen geduld hebben en erin geloven.

plaatjes met motivatie quotes


Vecht niet om iemands aandacht. Als ze echt om je geven, is dat niet nodig.

afbeeldingen met wijze quotes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...