dinsdag 21 december 2021

Nederlandse quotes - 147

 Ben je op zoek naar afbeeldingen met spreuken? Dan zit je hier helemaal goed! Wij hebben namelijk duizenden plaatjes met spreuken speciaal voor jou! We hebben o.a. plaatjes met leuke spreuken, plaatjes met goedemorgen teksten, leuke kerst plaatjes, leuke plaatjes voor Facebook, afbeeldingen met mooie spreuken, plaatjes met wijze quotes, afbeeldingen met liefde teksten, plaatjes met tegelspreuken, verjaardag plaatjes Whatsapp, plaatjes met positieve quotes, afbeeldingen met motivatie teksten, leuke plaatjes voor Instagram, grappige memes Nederlands, plaatjes met vriendschap spreuken, leuke Valentijn plaatjes om te sturen, slaap lekker plaatjes, afbeeldingen met opvoed quotes, afbeeldingen met geluk quotes en nog veel meer! Check regelmatig onze website, want we vullen deze elke week aan met een hele hoop nieuwe plaatjes met spreuken!


Voordat we hopeloos verliefd op elkaar worden, heb ik een belangrijke vraag.. welke saus eet jij bij je kipnuggets?

leuke plaatjes voor instagram

Ik zou willen dat ik mijn kilo's net zo makkelijk verloor als mijn sleutels, telefoon en geduld.

plaatjes met dieet quotes

Ik ben niet onbeleefd. Ik zeg gewoon wat iedereen denkt.

afbeeldingen met wijze spreuken

Als je jezelf stom voelt, bedankt dan dat er buiten mensen nog steeds naar Pokemons aan het zoeken zijn.

plaatjes met pokemon spreuken

Ooit zullen koelkasten in de tegenaanval gaan en om het half uur de slaapkamerdeur opendoen, ons dom aanstaren en weer vertrekken.

leuke plaatjes om te delen

Vraag nooit aan een vrouw, die uit een bak ijs aan het eten is, hoe het gaat.

plaatjes met ijs quotes

Red de aarde! Het is de enige planeet met bier.

plaatjes met bier quotes

Er is geen goede of foute keuze. Als het je gelukkig maakt, is het de juiste beslissing.

plaatjes met motivatie teksten

Een glas wijn is goed voor de gezondheid. De rest van de fles is voor de lol.

plaatjes met wijn quotes

Wees niet bang om ouder te worden. Niet iedereen krijgt die kans.

afbeeldingen met mooie quotes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...