donderdag 7 maart 2019

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 53

Wil jij ook leuke plaatjes met grappige teksten delen op jouw Facebook pagina of wil jij ook zo’n wijze quote afbeelding delen op Instagram? Of wat dacht je van zo’n mooie spirituele spreuk voor op je Pinterest pagina? Zoek niet verder, want wij hebben hier meer dan duizend plaatjes met teksten voor je gemaakt die je heel makkelijk kunt delen. En het mooie is dat de meeste afbeeldingen, die we hier hebben, in de Nederlandse taal zijn. We hebben ze in verschillende categorieën ingedeeld om het je wat makkelijker te maken met zoeken. Lukt iets niet of kun je iets niet vinden? Laat het ons dan weten! Have fun!

Ook een afbeelding met tegelspreuk downloaden? Dat is helemaal niet moeilijk! Zit je op je computer, dan klik je het plaatje aan met je rechtermuisknop en kies je voor 'afbeelding opslaan als...'. Zit je op je tablet, iPad of smartphone? Dan kun je de afbeelding een keer aantikken. Daarna het plaatje nog een keer aantikken waarbij je je vinger op het scherm houdt. Nu verschijnt er de mogelijkheid om het plaatje te bewaren. Veel plezier met het plaatsen van je plaatjes op je Facebook, Twitter of Instagram. Natuurlijk kun je deze leuke afbeeldingen ook doorsturen via Whatsapp naar je geliefde, familie of vrienden!



Is de batterij van je smartphone ook altijd zo snel leeg?
Bestel voor 23.00 uur bij Bol.com en je hebt je handige powerbank de volgende dag al in huis!

Koop bij bol.com




Wil je mij alsjeblieft niet onderbreken als ik je aan het negeren ben.


grappige plaatjes voor facebook


Weet je nog die ene keer dat ik om je mening vroeg?
Precies, ik ook niet.

spreuktegels in het nederlands


Ik heb geen medicijnen of therapie nodig.
Pizza en sex is beter.


nederlandse tegelspreuken plaatjes


Echt een makkie zo'n 14 dagen dieet.
Ik was al na 6 uur klaar.

quote over sex


Als je tegelijk niest en een scheet laat,
maakt je lichaam een screenshot.


spreuk over liefde


Net 1200 calorieën verbrand tijdens het ontlopen van iemand in de supermarkt.


plaatjes met leuke tekst


Dingen die ik vandaag moet doen:
1. Opstaan
2. Overleven
3. Terug naar bed

afbeelding met wijze quote


Ik probeerde laatst mijn eetgewoontes te veranderen,
maar een chocoladereep met mes en vork eten is helemaal niet handig.


motivatie spreuken plaatje


Ik deed dus chips in een bakje,
zodat ik niet de hele zak in een keer leeg zou eten.
Blijkt dat je zo'n bakje 5 keer kunt bijvullen.


humor teksten afbeeldingen


Ik heb geen overgewicht.
Ik heb bonusmateriaal.


quote over vriendschap

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...