dinsdag 31 maart 2020

Leuke plaatjes en grappige memes (Nederlands) - 2

Overal op internet kun je ze tegenkomen; memes. Wat zijn memes? Memes zijn leuke plaatjes voorzien van grappige teksten. Je hebt ze in heel veel verschillende soorten en maten. Soms is er een internet hype en zie je hetzelfde plaatje vaker terugkomen, maar dan elke keer met een andere grappige tekst. Ikzelf ben gek op memes, omdat ze je op elk moment van de dag kunnen opvrolijken. Je kunt de leuke memes overal tegenkomen op het web, maar wij hebben hier honderden leuke memes voor jou gemaakt die je mag downloaden, gebruiken en sharen met je vrienden en familie. Dit kun je doen via Whatsapp, messenger, email, maar je kunt ze natuurlijk ook delen op je social media pagina zoals Instagram, Facebook, Twitter, Tumblr of Pinterest. Check elke week onze website, want we vullen deze regelmatig aan met tientallen, nieuwe leuke plaatjes. Veel plezier ermee!



 

Mijn hersens:
Het zal maar een klein scheetje zijn, dat niemand zal horen..
Mijn reet:

leuke memes voor instagram


Waarom ben je boos?
Ik: ik ben niet boos.

grappige memes voor facebook


Als je je nutteloos voelt, denk dan eens aan deze reddingsbrigade
tijdens de zwemwedstrijden van de Olympische Spelen.

leuke memes en grappige plaatjes


Verkleden jullie je ook als Domino's vroegen ze?

internet memes humor


Ik, die tijdens een discussie er tussen probeert te komen.

memes in het nederlands


Ik ga naar bed.
Vergeet mijn schatje welterusten te appen.
Herinner me dat ik geen schatje heb.

memes in het nederlands


Hallo, we weten dat je ouder dan 40 en single bent.
Laat ons binnen.

nederlandse memes en plaatjes






Wanneer je van plan was om een dutje van een half uur te doen,
maar 4 uur later wakker wordt en het buiten al donker is.

grappige memes voor instagram


Zij: hij zal wel weer aan andere vrouwen denken.
Hij: als mijn zoon een priester wordt, moet ik hem dan zoon of vader noemen?

leuke meme stelletje


Zeldzame foto van een gevaarlijke, Australische spin.
Dit is een vrouwtjesspin. Mannetjes hebben gen handtas.

memes over spinnen


Ik: het is voor medicinaal gebruik.
Politie: allereerst, dat is een prostituee.

memes over politie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...