woensdag 12 februari 2020

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 85

Ben jij ook fan van plaatjes met spreuken? Afbeeldingen met grappige teksten of juist foto's met wijze spreuken? Wij hebben hier duizenden plaatjes met quotes die je mag downloaden, gebruiken, delen en sturen naar anderen zoals familie en vrienden. Misschien vind je het leuk om elke dag afbeeldingen met spreuken op je social media te plaatsen zoals Instagram, Facebook, Pinterest, Tumblr of Twitter? Het kan allemaal! Kom ook regelmatig terug op onze website, want wij plaatsen elke week tientallen nieuwe plaatjes met teksten. Heel veel plezier ermee!





Wees niet bang om opnieuw te starten.
Deze keer start je niet vanaf het begin, maar start je vanuit ervaring.

plaatjes met spreuken


Mijn slaapkamer ziet eruit alsof mijn kledingkast heel hard geniest heeft.

afbeeldingen met teksten


IN het geval het je niemand vandaag heeft verteld:
ik ben geweldig.

plaatjes met quotes


Kom er net achter dat iemand met me flirtte.
Zeven jaar geleden.

afbeeldingen met wijsheden






Zijn chicken nuggets een emotie?
Want ik voel me behoorlijk chicken nuggets vandaag.

leuke plaatjes om te delen


Sorry, ik kom vandaag niet werken.
Ik heb ontdekt dat de afstandsbediending onder de dekens ook werkt.

leuke plaatjes voor facebook


Wil je een vrouw over de zeik helpen?
Verstop dan 1 schoen.

afbeeldingen met grappige teksten


Is pizza een emotie?
Want ik voel me behoorlijk pizza vandaag.

plaatjes met humor quotes


Hoe anderen hun wekker zetten: 07.00 uur
Hoe ik mijn wekker zet:
06.38, 06.44, 06.48, 06.55 en 07.02 uur.

leuke plaatjes voor whatsapp


'Ok, mama komt 5 minuutjes naast je liggen.'
*Wordt 3 uur later wakker naast slapend kind*

afbeeldingen met oosterse wijsheden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...