zondag 28 november 2021

Nederlandse quotes - 129

 Ook op zoek naar plaatjes met leuke spreuken, leuke plaatjes voor Facebook, leuke felicitatie plaatjes, afbeeldingen met wijze quotes, leuke afbeeldingen om te versturen, plaatjes met liefde spreuken, leuke kerst plaatjes, afbeeldingen met mooie spreuken, leuke plaatjes voor Instagram, leuke plaatjes om te delen, plaatjes met motivatie quotes, mooie Valentijn plaatjes, afbeeldingen met vriendschap spreuken, leuke memes, leuke plaatjes voor Whatsapp, plaatjes met tegelspreuken, plaatjes met geluk spreuken? Dan hoef je echt niet verder te zoeken! Wij hebben hier namelijk duizenden plaatjes met spreuken speciaal voor jou. Je mag ze gratis downloaden en delen met iedereen die je kent. Check ook regelmatig deze website, want we vullen deze wekelijks aan met een hele hoop nieuwe afbeeldingen met spreuken. Heel veel plezier ermee!


Er bestaat geen winst zonder strijd en struggle.

plaatjes met wijze spreuken

Sorry dat ik 2 seconden nadat je een bericht stuurde al antwoordde. Ik heb geen leven en schaamte.

leuke plaatjes voor instagram

Doe waar je bang voor bent en je angst zal minder worden.

afbeeldingen met wijze uitspraken

We betalen belasting over artikelen die we kopen met geld waar we ook al belasting over hebben betaald.

plaatjes met goede spreuken

Ik heb een hele lange to do list gemaakt. Ik moet alleen nog even uitzoeken wie 'm gaat doen.

plaatjes met grappige spreuken

Zo, nog even een paar uur dom kijken en dan is het alweer weekend.

plaatjes met leuke spreuken

Geloof dat je het kan en je bent al halverwege.

plaatjes met motivatie teksten

Nie iedereen die je kwijt raakt is een verlies.

afbeeldingen met wijze teksten

Ik mis je, maar ik ben beter af zonder je.

plaatjes met wijze quotes

Ooit ga je beseffen wat ik voor je deed, maar dan is het te laat.

afbeeldingen met wijze teksten


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...