donderdag 23 september 2021

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 147

 Wanneer je op zoek bent naar plaatjes met tegelspreuken, hoef je zeker niet verder te zoeken. Wij hebben hier namelijk duizenden afbeeldingen met Nederlandse tegelspreuken speciaal voor jou! Je mag ze gratis downloaden en delen met iedereen die je kent. We hebben o.a. plaatjes met leuke tegelspreuken, afbeeldingen met wijze tegelspreuken, leuke plaatjes voor Facebook, afbeeldingen met grappige tegelspreuken, leuke plaatjes voor Instagram, afbeeldingen met motivatie tegelspreuken, leuke plaatjes voor Whatsapp, plaatjes met liefde tegelspreuken en nog veel meer! Kom regelmatig terug op onze website, want we vullen deze wekelijks aan met tientallen nieuwe plaatjes met tegelspreuken!


Ik ben die persoon die vroeg wakker wordt en dan nog steeds te laat is.

plaatjes met tegelspreuken

Hou ik van mijn werk? Nee.
Maar kan ik daardoor mooie spullen kopen en op vakantie gaan? Ook niet.

afbeeldingen met nederlandse tegelspreuken

To do lijst van vandaag: uit bed komen, koffie zoeken, doen alsof ik een normaal functionerende volwassene ben

plaatjes met grappige tegelspreuken

Je beseft pas hoe lang een uur duurt als je op je werk bent.

leuke plaatjes voor facebook

Soms moet je mensen er aan herinneren dat je ook een bitch kunt zijn.

leuke plaatjes voor whatsapp

Baas: het beste kun je je presentatie beginnen met een grap.
Eerste slide: mijn loonstrook.

leuke plaatjes voor instagram

Ik doe elke ochtend 5 situps. Lijkt niet veel, maar kan niet vaker op de snooze-knop drukken.

afbeeldingen met tegelspreuken in het nederlands

Karma verliest nooit een adres.

plaatjes met spreuktegels

Het is niet over als je verliest. Het is over als je opgeeft.

plaatjes met leuke tegelspreuken

Falen is succes als je ervan leert.

plaatjes met wijze tegelspreuken


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...