donderdag 2 september 2021

Nederlandse quotes - 87

 Wanneer je op zoek bent naar plaatjes met leuke spreuken en afbeeldingen met wijze quotes, dan hoef je echt niet verder te zoeken. Waarom? Omdat wij hier duizenden plaatjes met Nederlandse quotes hebben, speciaal voor jou! We hebben o.a. afbeeldingen met leuke quotes, leuke plaatjes voor Whatsapp, plaatjes met wijze citaten, leuke plaatjes voor Whatsapp, afbeeldingen met spreuken over liefde, leuke plaatjes voor Instagram, mooie felicitatie plaatjes, plaatjes met tegelspreuken, afbeeldingen met positieve spreuken, plaatjes met lieve goedemorgen quotes, plaatjes met motivatie quotes en nog veel meer! Check regelmatig onze website, want we vullen deze elke week aan met nieuwe plaatjes met spreuken. Heel veel plezier ermee!


Ik ben iemand die om 3 uur 's nachts nog zin heeft in een tosti.

plaatjes met nederlandse spreuken

Als je nu op je bankrekening kijkt, waar kan je dan naar toe op vakantie?

leuke plaatjes voor facebook

Ik ben iemand die mezelf helemaal inpakt met dekens alsof ik een mummie ben.

leuke plaatjes voor instagram

Ik ben iemand die om 3 uur 's nachts nog zin heeft in popcorn.

afbeeldingen met nederlandse quotes

Sorry dat ik je berichtje al na 3 seconden heb geliket. Ik ben echt geen stalker hoor.

plaatjes met grappige spreuken

Ik ben iemand die om 3 uur 's nachts nog zin heeft in een frikandel.

afbeeldingen met leuke spreuken

Was mijn bankrekening maar net zo vlug weer aangevuld als mijn wasmand.


Ik ben iemand die om 3 uur 's nachts nog zin heeft in een kaassouflé.


Ik kijk de hele week uit naar het weekend en dan is het eindelijk zover en dan denk ik: ok, en nu? 


Soms moet je een stap naar achteren zetten om te kijken of zij een stap naar jou zullen zetten.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...