zondag 18 september 2022

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 173

Ben je ook, zoals vele mensen, op zoek naar plaatjes met tegelspreuken? Dan hoef je niet verder te zoeken, want wij hebben hier duizenden plaatjes met Nederlandse tegelspreuken speciaal voor jou! We hebben o.a. afbeeldingen met wijze tegelspreuken, plaatjes met grappige tegelspreuken, afbeeldingen met mooie tegelspreuken, plaatjes met leuke tegelspreuken, afbeeldingen met tegelspreuken over verdriet, plaatjes met motivatie tegelspreuken, afbeeldingen met tegelspreuken over vriendschap en nog veel meer!

Naast plaatjes met tegelspreuken hebben we ook nog eens duizenden andere plaatjes, zoals afbeeldingen met liefde spreuken, leuke plaatjes voor Facebook, plaatjes met wijze Boeddha teksten, leuke plaatjes voor Instagram, afbeeldingen met positieve spreukenplaatjes met leuke Halloween spreuken, leuke plaatjes voor Whatsapp, leuke verjaardagsplaatjes, leuke plaatjes om te delen, afbeeldingen met spreuken over eenzaam zijn, plaatjes met spreuken over vriendschap, leuke plaatjes om te sturen, plaatjes met geluk koekjes spreuken en nog heel veel meer. Have fun met het delen van de plaatjes!


God maakt pandaberen. God: koeien beren. Engel: wat? God: stotter ik ofzo? Engel: .. God: pak een koe en maak er een beer van.

plaatjes met grappige tegelspreuken

Dat stomme loopje als iemand aan het dweilen is, maar je er toch over heen loopt maar je wel jezelf wilt verontschuldigen, waardoor het eruit ziet alsof je over lava loopt.

afbeeldingen met leuke tegelspreuken

Als je volwassen bent, stoppen mensen met vragen wat je lievelingskleur is. Het interesseert ze gewoon niks meer.

plaatjes met nederlandse tegelspreuken

Als je in de regen autorijdt, kijk jij dan ook altijd naar de ruitewissers van anderen of je ze zelf niet overdreven snel hebt staan of doe ik dat alleen?

afbeeldingen met tegelspreuken

McDonalds komt binnenkort met een Happy Meal voor moeders: een kleine flesje wijn, 3 Xanax tabletten en 9 Oreo's.

plaatjes met tegelspreuken voor moeders

Mijn kinderen zeurenaltijd dat ik niks snap van de nieuwste technologieen en nu moeten ze in Google opzoeken hoe je een ei moet koken.

afbeeldingen met grappige tegelspreuken

Ik: klaar om te gaan? Kind: ja nog 1 minuut! Ik: is dat 1 minuut zoals de wasmachine dat aangeeft, maar dan nog 20 minuten blijft doordraaien?

plaatjes met tegelspreuken over kinderen

Hoe noem je een kind dat meteen iets doet wanneer iets gevraagd wordt? Hoe moet ik dat weten? Ik ken er geen.

afbeeldingen met tegelspreuken over kinderen

Ik: wil je alsjeblieft je glas naar het aanrecht brengen? Kind: waarom moet ik altijd alles doen?

plaatjes met tegelspreuken over kinderen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...