dinsdag 30 augustus 2022

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 170

Wanneer je op zoek bent naar plaatjes met tegelspreuken om te delen, dan ben je hier aan het goede adres! Wij hebben hier namelijk duizenden afbeeldingen met tegelspreuken speciaal voor jou. Je mag ze gratis downloaden en delen met al je vrienden en familie. Onze tip: breng regelmatig een bezoekje aan onze website, want we vullen deze elke week aan met heel veel nieuwe plaatjes!

We hebben o.a. plaatjes met grappige tegelspreuken, afbeeldingen met wijze tegelspreuken, plaatjes met goede tegelspreuken, afbeeldingen met leuke tegelspreuken, plaatjes met motivatie tegelspreuken, afbeeldingen met positieve tegelspreuken, plaatjes met liefde tegelspreuken, afbeeldingen met tegelspreuken over vriendschap en nog veel meer!

Naast tegelspreuken plaatjes hebben we ook nog duizenden andere afbeeldingen met spreuken, bijvoorbeeld plaatjes met dieet spreuken, leuke plaatjes voor Instagram, afbeeldingen met koffie quotes, leuke afbeeldingen om te delen, plaatjes met quotes over kinderen, plaatjes met liefde teksten, leuke plaatjes voor Whatsapp, afbeeldingen met chocolade quotes, leuke plaatjes voor Facebook, leuke memes Nederlands, leuke felicitatie plaatjes om te sturen, leuke plaatjes om te sturen, afbeeldingen met goedemorgen teksten, plaatjes met slaap lekker quotes en nog heel veel meer!


Mijn vrouw zei ineens: je luistert niet eens he? Ik vind dat zo'n rare manier om een gesprek te beginnen.

plaatjes met leuke tegelspreuken

Ik heb nog maar één slechte beslissing nodig en dan heb ik kwartet.

afbeeldingen met grappige tegelspreuken

Ben je vaak verlegen? Zou je soms wat assertiever willen zijn? Vraag je huisarts of apotheek om Tequilla.

leuke plaatjes voor instagram

Niet te dicht bij het vuur staan. Plastic smelt, bitch.

leuke plaatjes om te delen

Bewaar jij je geld op de bank of thuis? Ik: in mijn herinneringen.

afbeeldingen met tegelspreuken over geld

Kun je die voetstappen achter je horen? Dat is karma die jou achterna zit.

leuke plaatjes voor whatsapp

Ik ben blij dat ze auto's hebben uitgevonden. Stel je voor dat je elke ochtend op je paard naar je werk moest.

leuke plaatjes voor facebook

Het is alleen maar moord als ze een lichaam vinden. Anders is het alleen maar een vermist persoon. Dan weet je dat.

afbeeldingen met tegelspreuken

Facebook: mensen die je misschien kent. Ik: wanneer hebben zij me verwijderd?

leuke plaatjes voor facebook

Ik ben niet altijd iets kwijt. Maar wanneer ik dat wel ben, komt het omdat mijn vrouw het verplaatst heeft.

plaatjes met humor tegelspreuken


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...