woensdag 31 augustus 2022

Nederlandse quotes - 184

Stel dat je een website zou vinden waar je duizenden plaatjes met spreuken gratis kon downloaden en delen met iedereen die je kent.. hoe vet zou dat zijn! Nou, dan zullen we je een geheimpje verklappen, want je hebt die website nu gevonden! Wij hebben hier namelijk duizenden afbeeldingen met Nederlandse quotes die je allemaal gratis mag downloaden en delen met al je vrienden en familie. Bijvoorbeeld via Facebook, Instagram, Twitter of Pinterest, maar natuurlijk ook via e-mail of Whatsapp.

Wat voor plaatjes met spreuken hebben wij allemaal? We hebben echt voor ieder wat wils. Je kunt het zo gek niet bedenken of we hebben het. Denk bijvoorbeeld aan plaatjes met wijze quotes, afbeeldingen met leuke spreuken, plaatjes met positieve teksten, afbeeldingen met motivatie quotes, plaatjes met liefde quotes, afbeeldingen met vriendschap spreuken, leuke memes Nederlands, leuke plaatjes om te sturen, plaatjes met geluk quotes, afbeeldingen met tegelspreuken, leuke verjaardag plaatjes om te delen en nog veel meer.

Maar we hebben bijvoorbeeld ook leuke plaatjes voor Pasen, mooie kerstplaatjes om te delen, leuke plaatjes voor Instagram, mooie Valentijn plaatjes om te sturen, leuke plaatjes voor Facebook, leuke plaatjes voor oud & nieuw, leuke plaatjes voor Whatsappafbeeldingen met vakantie spreuken en nog veel meer. Heel veel plezier met delen!


Wanneer jouw advertentie mijn video onderbraakt, krijg ik alleen maar een hekel aan jouw merk.

leuke plaatjes om te delen

Tankstation: wilt u misschien een bonnetje? Ik: nee dankje. Ik wil deze ervaring liever helemaal vergeten.

plaatjes met quotes over tanken

Ik zag net een meisje voor € 10 bij pomp 2 tanken. Waar gaat ze in hemelsnaam naartoe? Pomp 3?

afbeeldingen met spreuken over benzineprijs

Op de menukaart staat 'kinderen tot 5 jaar eten gratis'. Ik wil graag een ranja en poffertjes voor mij. En voor mijn zoontje een carpaccio, een gebraden gemarineerde varkenshaas met jagersaus en een glas witte wijn.

plaatjes met leuke quotes

Als je hierin bent getagd mag je de volgende auto tankbeurt betalen van degene die jou heeft getagd!

leuke plaatjes om te delen

Stel, je wint € 50.000 euro bij de Staatsloterij. Wat zou je daarmee doen? 14 liter benzine tanken. Een bezemkast huren in Amsterdam. De CV-ketel 2 uurtjes aanzetten. Anders, namelijk...

plaatjes met quotes over inflatie

Coronavirus: ik geef het op, iedereen mag weer overal naartoe. Brandstofprijs: dacht het niet!

plaatjes met spreuken over dure prijzen

Na Omnikron is er nu een nieuwe variant opgedoken in Nederland. De variant Betaaljekrom.

plaatjes met inflatie quotes

Wie heeft er vandaag ook jankend gepind bij het tankstation?

plaatjes met quotes over energieprijzen

Dankzij jou is mijn wereld mooier.

plaatjes met mooie spreuken


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...