maandag 29 augustus 2022

Nederlandse quotes - 183

Vind jij het ook zo leuk om plaatjes met spreuken te delen of afbeeldingen met quotes te versturen naar anderen? Dan zit je hier helemaal goed! Wij hebben hier namelijk duizenden plaatjes met quotes speciaal voor jou. Je mag ze allemaal gratis downloaden, gebruiken en delen met iedereen die je kent. Bijvoorbeeld via Whatsapp, Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter of e-mail. We raden je aan om regelmatig een bezoekje aan onze website te brengen, want we vullen deze namelijk elke week aan met een hele hoop nieuwe afbeeldingen.

Wat voor plaatjes met spreuken hebben wij? We hebben o.a. afbeeldingen met leuke quotes, plaatjes met wijze spreuken, leuke plaatjes voor Facebook, afbeeldingen met positieve quotes, grappige meme plaatjes, plaatjes met motivatie teksten, leuke plaatjes voor Instagram, afbeeldingen met mooie quotes, plaatjes met goede spreuken, plaatjes met tegelspreuken, afbeeldingen met quotes over vriendschap, leuke plaatjes voor Whatsapp, leuke verjaardag plaatjes om te versturen, plaatjes met spreuken over verdriet, afbeeldingen met love quotes en nog veel meer!

Daarnaast hebben we ook nog plaatjes met spreuken voor speciale momenten, zoals leuke kerst plaatjes, mooie valentijn afbeeldingen, leuke plaatjes voor Pasen, plaatjes met oud & nieuw teksten, afbeeldingen met goedemorgen spreuken en plaatjes met welterusten spreuken. Daarnaast hebben we ook nog talloze afbeeldingen met quotes over bepaalde onderwerpen, zoals plaatjes met chocolade quotes, afbeeldingen met dieet quotes, plaatjes met quotes over shoppen, afbeeldingen met koffie quotes, plaatjes met quotes over wijn, plaatjes met quotes over geld, afbeeldingen met quotes over muziek en nog heel veel meer. Veel plezier ermee!


Serie afgelopen. Leven afgelopen. Herkenbaar.

leuke plaatjes om te delen

Als ik een euro zou krijgen voor iedere keer dat je iets slims zei. Dan zou ik straatarm zijn.

afbeeldingen met leuke spreuken

Je mag 2 minuten gratis winkelen bij de Bijenkorf. Wie neem je mee?

plaatjes met quotes over shoppen

Ga je mee naar mijn slaapkamer. Fluister ik tegen mijn zak chips.

leuke afbeeldingen om te delen

Je mag 2 minuten gratis winkelen bij de Action. Wie neem je mee?

leuke plaatjes voor facebook

Ik liep net met een fles wijn naar buiten. Waaide alles mijn mond in. Echt raar.

plaatjes met wijn quotes

Als ik een euro zou krijgen voor iedere keer dat je iets doms zei. Dan zou ik nu een Lamborghini kopen.

leuke plaatjes voor instagram

Tag iemand die altijd onbegrijpelijke appjes stuurt.

plaatjes met grappige quotes

Wie heeft er nu ook plafonddienst?

leuke plaatjes om te delen

Als ik een euro zou ik krijgen voor iedere keer dat je iets doms zei. Was ik nu miljonair.

leuke plaatjes voor whatsapp


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...