dinsdag 23 augustus 2022

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 169

Ben je op zoek naar plaatjes met tegelspreuken? Dan ben je hier aan het goede adres! Wij hebben namelijk speciaal voor jou duizenden afbeeldingen met tegelspreuken die je allemaal gratis mag downloaden en delen met iedereen die je kent. Bijvoorbeeld via Whatsapp, e-mail of social media. Zo hebben we o.a. plaatjes met leuke tegelspreuken, afbeeldingen met wijze tegelspreuken, plaatjes met tegelspreuken over liefde, afbeeldingen met tegelspreuken over vriendschap, plaatjes met motivatie tegelspreuken, afbeeldingen met positieve tegelspreuken en nog veel meer!

Naast plaatjes met tegelspreuken hebben we ook nog duizenden andere plaatjes met spreuken, bijvoorbeeld afbeeldingen met koffie spreuken, plaatjes met geld spreuken, leuke plaatjes voor Facebook, afbeeldingen met quotes over shoppen, leuke plaatjes om te delen, plaatjes met quotes voor ouders, leuke meme plaatjes, leuke plaatjes om te sturen, verjaardag plaatjes om te sturen, plaatjes met quotes over chocolade, afbeeldingen met liefde spreuken, leuke plaatjes voor Whatsapp, afbeeldingen met welterusten teksten, plaatjes met goedemorgen quotes, leuke plaatjes voor Instagram, afbeeldingen met motivatie spreuken en nog veel meer!


Een gedichtje over mezelf: ik heb een hekel aan mensen, ik wou dat ik dronken was. Einde.

leuke plaatjes om te delen

1. Koop een 3D-printer
2. Printen een nieuwe 3D-printer
3. Breng de originele 3D-printer terug naar de winkel
4. Gratis 3D-printer, winst!

plaatjes met leuke spreuken

Ik wil jullie allemaal even laten weten dat ik jullie berichten lees, terwijl ik zit te poepen.

grappige plaatjes om te sturen

Je hebt pas door aan hoeveel mensen je een hekel hebt, wanneer je een naam voor je baby moet verzinnen.

afbeeldingen met leuke teksten

Soms heb ik het gevoel dat ik mijn leven op orde heb en denk dan: wow dat waren 40 fijne seconden.

leuke plaatjes voor instagram

Ik ging een stukje rennen, maar kwam na 2 minuten weer thuis, omdat ik iets was vergeten. Ik was vergeten dat ik buiten adem ben na 2 minuten rennen.

leuke plaatjes voor facebook

Mijn vriendin zegt dat ik in mijn slaap praat, maar op mijn werk heb ik er nog nooit iemand over gehoord.

leuke plaatjes voor whatsapp

Vrouwen magazine:
Blz. 18: accepteer jezelf zoals je bent.
Blz. 20: hoe val je 4 kilo af in 1 week.
Blz. 23: taarten recept.

plaatjes met leuke quotes

Mensen zeggen dat ik niet kan multitasken, maar ik kan jou over de zeik helpen en tegelijk mezelf amuseren.

afbeeldingen met grappige spreuken

22 minuten bezig met een nieuw dieet.
Ik: zo kan ik echt niet leven.

leuke plaatjes voor instagram


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...