dinsdag 4 mei 2021

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 128

Ben jij ook op zoek naar plaatjes met Nederlandse tegelspreuken? Dan hoef je zeker niet verder te zoeken, want wij hebben hier duizenden afbeeldingen met tegelspreuken in het Nederlands speciaal voor jou! We hebben o.a. leuke plaatjes voor Facebook, afbeeldingen met wijze spreuken, leuke plaatjes voor Whatsapp, afbeeldingen met motivatie spreuken, plaatjes met spreuken over geld, leuke plaatjes voor Instagram, afbeeldingen met liefde spreuken etc. Je mag ze gratis downloaden en delen met al je vrienden en familie. Bijvoorbeeld voor op social media zoals Instagram, Facebook of Twitter. Je kunt ze natuurlijk ook via mail of Whatsapp sturen. Kom regelmatig terug op onze website, want we vullen deze wekelijks aan met nieuwe tegelspreuken plaatjes!


Wekkers. Omdat iedere werkdag moet beginnen met een mini hartaanval.

plaatjes met leuke quotes

Ik zit aan een carrièreswitch te denken. Badmeester of badjuffrouw op de Bahamas lijkt me wel wat.

afbeeldingen met wijze quotes

Je hoeft geen hele foto album op je Tinder profiel te plaatsen. Ik zie bij de eerste foto ook wel dat je lelijk bent.

plaatjes met tinder quotes

Hoe noemt men huisarrest voor volwassenen? Uw pakket zal morgen tussen 9.00 en 18.00 uur worden bezorgd.

leuke plaatjes voor instagram

Ik behandel mensen niet slecht. Ik behandel ze naar hoe zij zich gedragen.

afbeeldingen met wijze uitspraken

Geduld. Dat is wat je hebt wanneer er teveel getuigen zijn.

afbeeldingen met motivatie spreuken

Je kunt geen grenzen overschrijden als je er geen hebt.

leuke plaatjes voor whatsapp

Je hebt echt geen psycholoog nodig hoor. Ik vertel je gratis wel wat er allemaal mis is met je.

plaatjes met liefde quotes

Mijn diëtist zegt dat ik meer moet bewegen. Nu fiets ik elke dag naar Dominos pizza.

quotes over afvallen

Wanneer mensen zeggen 'dit is beter dan seks', hebben blijkbaar nog nooit goede sex gehad.

quotes over sex


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...