maandag 3 mei 2021

Nederlandse quotes - 51

Zoek jij ook van die plaatjes met leuke spreuken of afbeeldingen met wijze quotes in het Nederlands? Dan ben je hier aan het goede adres, want wij hebben hier duizenden afbeeldingen met Nederlandse quotes speciaal voor jou! We hebben plaatjes met liefde quotes, leuke plaatjes voor pasen, afbeeldingen met grappige quotes, plaatjes met motivatie quotes, mooie kerst plaatjes, afbeeldingen met wijze quotes en nog veel meer! Je mag ze gewoon gratis downloaden en met iedereen delen die je kent. Bijvoorbeeld via social media zoals Instagram, Facebook of Twitter of via email of Whatsapp. Have fun!


Ik las dat je volgens de wet je koplampen aan moet doen als het regent in Finland. Maar ik weet toch helemaal niet wanneer het regent in Finland.

leuke plaatjes voor whatsapp

Rekensommetje: neem een getal tussen 1 en 20. Doe er nu 40 bij. Haal er 2 vanaf en vermenigvuldig het nu met 2. Doe nu je ogen dicht. Donker he? Ik snap het als je me nu ontvriendt.

afbeeldingen met grappige teksten

Ik: sluit instagram af. Mijn hersens: en nu? Ik: opent instagram weer.

plaatjes met nederlandse quotes

Heb je weleens per ongeluk een berichtje geopend, waarna je dacht: shit nu moet ik een berichtje terugsturen.

afbeeldingen met motivatie quotes

Weet je wat ik zo leuk vind aan wakker worden? Helemaal niks. Laat me slapen.

leuke quotes in het nederlands

Je moet thuisblijven bij klachten, maar mijn man klaagt zoveel dat hij de deur nu niet meer uitkomt.

leuke plaatjes voor facebook

Tip van de dag: fok it, gewoon doen.

afbeeldingen met liefde quotes

Ik denk zelfs aan eten, terwijl ik aan het eten ben.

leuke plaatjes voor instagram

Symptomen: ik heb overal pijn, ik slaap slecht en ben altijd moe. Google: je hebt kinderen.

humor plaatjes nederlands

Ik: sluit facebook af. Mijn hersens: en nu? Ik: opent facebook weer.

afbeeldingen met wijze uitspraken


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...