zaterdag 11 mei 2019

Spreuken over vriendschap (Nederlands ) - 1

Sommige vrienden zijn tijdelijk en andere vrienden zijn voor het leven. Sommige vrienden ken je zo lang, waardoor het bijna familie is geworden. Sommige vrienden vertel je verhalen en met andere vrienden heb je verhalen gemaakt. Vriendschap kan heel belangrijk zijn. Hoe fijn is het om dingen samen te delen of je hart te luchten als je problemen hebt. Ben je op zoek naar plaatjes met spreuken over vrienden of afbeeldingen met teksten over vriendschap? Wij hebben hier heel veel verschillende plaatjes met quotes over vriendschap voor je gemaakt die je mag downloaden, bewaren en delen via social media zoals Facebook, Instagram, Twitter of Pinterest. Je kunt de afbeeldingen met spreuken natuurlijk ook via Whatsapp of messenger naar je vrienden, familie of geliefde sturen. Check ook regelmatig onze website, want we vullen elke week de afbeeldingen met spreuken aan. 

Ook een afbeelding downloaden? Dat is helemaal niet moeilijk! Zit je op je computer, dan klik je het plaatje aan met je rechtermuisknop en kies je voor 'afbeelding opslaan als...'. Zit je op je tablet, iPad of smartphone? Dan kun je de afbeelding een keer aantikken. Daarna het plaatje nog een keer aantikken waarbij je je vinger op het scherm houdt. Nu verschijnt er de mogelijkheid om het plaatje te bewaren. Veel plezier met het plaatsen van je plaatjes op je Facebook, Twitter of Instagram. Natuurlijk kun je deze leuke afbeeldingen ook doorsturen via Whatsapp naar je geliefde, familie of vrienden!

Heb geen spijt. Ik vertrouwde je.
Mijn fout, niet die van jou.

plaatje met spreuk over vriendschap


Dat ik mensen uit mijn leven laat gaan, wil niet zeggen dat ik een hekel aan ze heb.
Het betekent dat ik respect voor mezelf heb.

afbeelding met tekst over vriendschap


Niet iedereen om je heen is je vriend.

vriendschap plaatje voor whatsapp


Als je een vriend kwijtraakt, omdat je eerlijk was.
Was het geen goede vriend.

plaatje met tekst over vriendschap voor facebook


Vrienden zijn als sterren.
Je ziet ze niet altijd, maar je weet dat ze er altijd zijn.

wijze spreuk voor facebook


De mensen die het minst van jou weten, hebben altijd het meeste te vertellen.

afbeelding met wijze tekst over vrienden


Echte vrienden laten je nooit in de steek wanneer je het moeilijk hebt.

spreuk van de dag


Een goede vriend kent je verhalen.
Een beste vriend heeft ze samen met je gemaakt.

afbeelding met citaat over vriendschap


Wees voorzichtig met wie je je problemen deelt.
Niet iedereen om je heen die lacht is je vriend.

mooie spreuk over vriendschap


Aan mijn beste vriend(in):
ik weet niet hoe ik je moet bedanken, maar ik ben blij dat ik jou in mijn leven heb.

mooie plaatjes voor facebook

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...