maandag 12 september 2022

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 172

Zoek jij ook plaatjes met tegelspreuken om te delen? Bijvoorbeeld via social media, Whatsapp of e-mail? Wij hebben hier duizenden afbeeldingen met tegelspreuken speciaal voor jou! Je mag ze allemaal gratis downloaden en delen met iedereen die je kent. Maak regelmatig een bezoekje aan onze website, want we vullen deze iedere week aan met een hele hoop nieuwe plaatjes met tegelspreuken!

Wat voor afbeeldingen met tegelspreuken hebben wij allemaal? Je kunt het eigenlijk zo gek niet bedenken of wij hebben het. Denk hierbij aan plaatjes met wijze tegelspreuken, afbeeldingen met leuke tegelspreuken, plaatjes met tegelspreuken over vriendschap, afbeeldingen met mooie tegelspreuken, plaatjes met liefde tegelspreuken, afbeeldingen met grappige tegelspreuken, plaatjes met positieve tegelspreuken, afbeeldingen met motivatie tegelspreuken en nog heel veel meer!

Daarnaast hebben we ook nog andere plaatjes met spreuken, zoals leuke Kerstplaatjes, mooie Valentijnplaatjes, leuke plaatjes voor Whatsapp, leuke Pasenplaatjes, lieve verjaardagplaatjes, leuke plaatjes voor Instagram, afbeeldingen met wijze Boeddha spreuken, plaatjes met liefde quotes, leuke plaatjes voor Facebook, afbeeldingen met slaap lekker quotes, plaatjes met goedemorgen quotes, leuke plaatjes om te delen, afbeeldingen met dieet spreuken, plaatjes met Nederlandse memes, leuke plaatjes om te sturen, afbeeldingen met motivatie quotes en nog veel meer. Heel veel plezier ermee!


Ik: wees aardig, je weet niet wat iemand heeft moeten meemaken. Ook ik: gebruik je knipperlicht idioot!

plaatjes met leuke tegelspreuken

Ik ben trots op wie ik ben. Ik geef er geen reet om wat anderen van mij denken.

plaatjes met wijze tegelspreuken

Het trieste aan verraad is dat het nooit van je vijanden komt.

afbeeldingen met goede tegelspreuken

Ik ben voor 99% lief, maar oh oh oh, die 1%.

plaatjes met grappige tegelspreuken

Soms dan ontmoet je iemand en weet je vanaf het eerste moment dat je de rest van je leven diegene gaat vermijden.

afbeeldingen met leuke tegelspreuken

Heb je weleens dat je een berichtje leest, diep adem haalt en denkt.. wat moet ik hier nu in godsnaam op reageren?

plaatjes met goede tegelspreuken

Een dutjesdate lijkt me wel wat. Geen dure etentjes, maar breng gewoon je pyama mee. Onder de dekens en knuffelen maar!

afbeeldingen met leuke tegelspreuken

Ik wil gewoon een leuke en lieve man vinden, die van me houdt zoals ik ben en me af en toe eens met handboeien aan het bed vast wil binden.

plaatjes met grappige tegelspreuken

Heeft u misschien nog verborgen talenten? Ja meneer dat heb ik. Wat dan? Dat weet ik niet, want ze zijn nog verborgen.

leuke plaatjes voor facebook

Sommige dingen kun je beter niet zeggen. Daar komt ik dus ook altijd achter nadat ik het gezegd heb.

leuke plaatjes voor instagram


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...