dinsdag 13 september 2022

Nederlandse quotes - 191

Ben jij op zoek naar plaatjes met spreuken om te delen met anderen of gewoon voor jezelf? Hier mag je al onze duizenden plaatjes met Nederlandse quotes helemaal gratis downloaden en delen met iedereen die je kent! Kom regelmatig terug op onze website, want we vullen deze elke week aan met nieuwe afbeeldingen.

We hebben echt voor iedereen wat wils, denk hierbij bijvoorbeeld aan plaatjes met motivatie teksten, afbeeldingen met spreuken over liefde, plaatjes met grappige quotes, afbeeldingen met opvoed quotes, plaatjes met geld spreuken, plaatjes met quotes over eten, afbeeldingen met mooie spreuken, plaatjes met chocola quotes, plaatjes met goede teksten etc. 

Maar ook voor bepaalde momenten hebben we plaatjes met spreuken, bijvoorbeeld mooie kerst afbeeldingen om te delen, leuke plaatjes voor Whatsapp, plaatjes met welterusten quotes, leuke plaatjes voor Instagram, plaatjes met goedemorgen quotes, mooie verjaardag plaatjes om te sturen, leuke plaatjes voor Facebook, leuke plaatjes voor Pasen, mooie Valentijn afbeeldingen om te sturen en nog veel meer!


Ik zeg altijd morgen in plaats van goedemorgen. Want als het een goede morgen was, zou ik nog in mijn bed liggen, zonder dat ik tegen mensen hoefde te praten.

leuke plaatjes voor facebook

Werkloze mannen die vrouwen zwanger maken. Hoe komt het dat je sperma wel werkt en jij niet?

plaatjes met grappige teksten


Design en lifestyleDesign en lifestyle

Als je dit bericht ziet, ben je een loyale fan van onze pagina, dankjewel! Like dit bericht en vertel waar je vandaag komt.

leuke plaatjes voor social media

Ik zeg altijd morgen in plaats van goedemorgen. Want als het een goede morgen was, zou ik in een hangmat liggen op de Bahama's met een cocktail.

afbeeldingen met grappige spreuken

To do lijst vandaag: wakker worden, idioten negeren, drinken om idioten te vergeten, slapen.

leuke plaatjes om te delen

Wist je dat de afstand tussen je oorlellen dezelfde afstand is als van je tepels? Slaap lekker!

plaatjes met leuke quotes

Ik ben een wie heeft er godverdomme mijn laat maar ik heb het al type persoon.

leuke plaatjes voor facebook

Fitness tip voor ouderen. Eet chips terwijl je squats doet, zodat je je knieƫn niet hoort knakken.

leuke plaatjes met fitness tips

Ga geen relatie aan waarbij je jezelf niet kunt zijn.

plaatjes met spreuken over liefde

Wanneer iemand door een moeilijke tijd gaat, ga dan naast diegene zitten. Niet preken, geen advies geven, wees er gewoon voor diegene.

afbeeldingen met wijsheden


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...