woensdag 4 mei 2022

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 168

 Ken je ze nog die blauw witte tegels met spreuken? Ze hingen vroeger voornamelijk aan de muren bij je opa en oma (misschien nog wel steeds), maar tegenwoordig heb je ze natuurlijk ook digitaal. Zodat je ze heel makkelijk kunt delen via social media of sturen via Whatsapp of e-mail. Wij hebben hier duizenden plaatjes met Nederlandse tegelspreuken die je allemaal gratis mag downloaden en delen met iedereen die je kent. Zo hebben we o.a. plaatjes met wijze tegelspreuken, afbeeldingen met grappige tegelspreuken, plaatjes met tegelspreuken over liefde, afbeeldingen met motivatie tegelspreuken, plaatjes met positieve tegelspreuken, afbeeldingen met tegelspreuken over vriendschap, plaatjes met geluk tegelspreuken en nog veel meer! Check regelmatig deze website, want we vullen de plaatjes met tegelspreuken elke week aan met nieuwe afbeeldingen.

Naast plaatjes met tegelspreuken hebben we ook nog duizenden andere plaatjes. Zo hebben we bijvoorbeeld plaatjes met leuke wijn quotes, leuke plaatjes om te delen, afbeeldingen met liefde spreuken, leuke plaatjes voor Facebook, plaatjes met chocola quotes, leuke plaatjes om te sturen, afbeeldingen met dieet spreuken, leuke plaatjes voor Instagram, plaatjes met quotes over kinderen, leuke felicitatie plaatjes voor Whatsapp, afbeeldingen met goedemorgen teksten, afbeeldingen met grappige quotes, plaatjes met welterusten tekstenplaatjes met leuke spreuken over eten, plaatjes met wijze quotes, afbeeldingen met quotes over geld, leuke plaatjes om met de feestdagen te delen, plaatjes met wijze Boeddha spreuken en nog veel meer. Veel plezier ermee!


Mannen die stoppern voor het oranje stoplicht doen niet die dingen die jij lekker vindt.

plaatjes met leuke spreuken

Wie doet er ook altijd anderhalf uur om een verhaal van 5 minuten te vertellen?

afbeeldingen met leuke tegelspreuken

Hoe oud ik ben? Ik ben VHS videobanden, rolschaatsen, Raider, Gameboy en ome Willem oud.

plaatjes met grappige quotes

Hoe oud ik ben? Ik ben floppydisk, Baywatch, discman, mini playbackshow en fotorolletje oud.

plaatjes met tegelspreuken

Wie moet er in de winkel ook altijd teruglopen naar de ingang om een winkelmandje te halen met 23 producten in je armen?

plaatjes met leuke tegelspreuken

Heb je weleens per ongeluk iemand 28 keer aangekeken?

afbeeldingen met leuke spreuken

Niet alle exen zijn slecht. Ik bedoel, kijk naar mij. Ik ben iemand's ex.

leuke plaatjes voor facebook

Ik wilde er eigenlijk niks van zeggen, maar ik zie nog een kleine beetje gezicht onder je make-up.

leuke plaatjes om te delen

Hoe oud ik ben? Ik ben Fabeltjeskrant, buzzer Beverly Hills 90210 en Commodore 64 oud.

leuke afbeeldingen om te sturen

Hoe oud ik ben? Ik ben Atari, walkman, cassettebandjes en rolschaatsen oud.

plaatjes met humor teksten


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...