zaterdag 10 september 2022

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 171

Ben je op zoek naar plaatjes met tegelspreuken om te delen? Dan ben je hier zeker weten aan het goede adres! Wij hebben hier namelijk duizenden afbeeldingen met tegelspreuken speciaal voor jou. We hebben bijvoorbeeld plaatjes met wijze tegelspreuken, afbeeldingen met goede tegelspreuken, plaatjes met mooie tegelspreuken, afbeeldingen met leuke tegelspreuken, plaatjes met grappige tegelspreuken, afbeeldingen met motivatie tegelspreuken, plaatjes met positieve tegelspreuken en nog veel meer! Check regelmatig onze website, want we vullen deze wekelijks aan met een hele hoop nieuwe plaatjes.

Naast afbeeldingen met tegelspreuken hebben we ook duizenden andere plaatjes met quotes. Denk hierbij aan plaatjes met liefde quotes, afbeeldingen met motivatie spreuken, leuke afbeeldingen voor Facebook, plaatjes met dieet quotes, afbeeldingen met quotes over koffie, leuke plaatjes voor Instagram, plaatjes met chocolade quotes, leuke felicitatie afbeeldingen, leuke plaatjes voor Whatsapp, mooie kerst plaatjes, leuke plaatjes voor Pasen, plaatjes met Boeddha wijsheden, leuke plaatjes om te sturen, grappige Nederlandse memes, plaatjes met slaap lekker teksten, leuke plaatjes om te delen, afbeeldingen met goedemorgen teksten en nog veel meer. Veel plezier met het delen van onze plaatjes!


Steek je hand op als je weet dat er mensen achter je rug slecht over je praten, maar het je geen reet interesseert.

plaatjes met goede spreuken

Mijn haar-elastiekje heeft drie standen: te los, hoofdpijn, kwijt.

leuke plaatjes voor instagram

Mijn vriendin: ik maak me zorgen om je. Ik (terwijl ik mijn oreo koekje in mijn Whisky dip): waarom?

leuke plaatjes om te delen

Wil degene, die mijn voodoo poppetje heeft, deze even op de loopband zetten?

afbeeldingen met leuke quotes

Shoutout voor dat ene shirt dat na 8 jaar nog steeds past, ongeacht de veranderingen van mijn lichaam.

leuke plaatjes voor facebook

Ik toen ik 16 was: ik word nooit zoals mijn ouders! Ik nu: deur achter je kont dichtdoen!

plaatjes met herkenbare teksten

Ik ben moe. Niet moe, omdat ik slecht geslapen heb. Maar gewoon moe van alles.

plaatjes met wijze spreuken

Gelukkige mensen focussen zich op wat ze hebben. Ongelukkige mensen focussen zich op wat ze niet hebben.

afbeeldingen met goede quotes

De makkelijkste manier om erachter te komen of een film op Netflix staat, is jezelf afvagen: wil ik die film zien? Als het antwoord ja is, dan staat het niet op Netflix.

plaatjes met netflix quotes

Ik toen ik 16 was: ik word nooit zoals mijn ouders! Ik nu: wie heeft het licht weer aan laten staan?!

afbeeldingen met leuke quotes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...