woensdag 17 juni 2020

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 96

Ken je ze nog? Die leuke blauw witte Delftse tegeltjes met grappige spreuken of wijze teksten? Wij hebben hier duizenden plaatjes met Nederlandse tegelspreuken voor je die je gratis mag downloaden, gebruiken en delen met vrienden en familie via social media. Zo hebben we o.a. plaatjes met leuke tegelspreuken, afbeeldingen met mooie tegelspreuken, leuke afbeeldingen om te delen, leuke plaatjes voor Facebook, plaatjes met wijze tegelspreuken, leuke plaatjes voor Whatsapp, afbeeldingen met goede tegelspreuken, plaatjes met motivatie tegelspreuken, leuke plaatjes om te sturen, afbeeldingen met liefde tegelspreuken, leuke plaatjes voor Instagram, leuke felicitatie plaatjes, leuke kerst plaatjes en nog veel meer! We raden je aan om regelmatig terug te komen hier, want we vullen de plaatjes met tegelspreuken wekelijks aan. Veel plezier met delen!


Ik heb er lang over nagedacht, maar ik denk dat volwassen zijn, niks voor mij is.

leuke plaatjes voor facebook


Mijn favoriete plekje is heel dicht bij jou!

afbeeldingen met leuke teksten


Eindelijk oud genoeg om alles te doen wat ik wil. Te moe om het daadwerkelijk te doen.

plaatjes met grappige quotes


November is best stressvol, want het is in een keer koud, je hebt 32 deadlines in 3 weken tijd en het is bijna de hele dag donker.

afbeeldingen met wijze spreuken


Heb je weleens zo'n goed dutje gedaan, dat je dacht dat je te laat voor school was? Terwijl het zondag is en jij 32 bent.

plaatjes met wijze quotes


Als het je geen energie, inspiratie of een orgasme geeft, dan heb je het niet nodig in je leven.

motivatie plaatjes


De minst voorkomende meisjesnaam in Nederlands?
Henk.

plaatjes met motiverende teksten


Schattige meisjes, Black friday is voor amateurs. Echte vrouwen shoppen altijd.

humor plaatjes


Ik doe net alsof alles ok is, maar diep van binnen... Wil ik de kerstboom al opzetten!

leuke tegel spreuken


Hoeveel wijn gaat er in koekjes? Dat hele bakgebeuren is nieuw voor mij.

plaatjes met grappige spreuken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...