vrijdag 28 mei 2021

Nederlandse quotes - 61

Ben je op zoek naar plaatjes met liefde quotes, afbeeldingen met wijze spreuken, leuke afbeeldingen om te versturen, quotes over vriendschap, leuke plaatjes voor Facebook, motivatie quotes, leuke plaatjes om te delenleuke memes plaatjes, spreuken over Netflix, leuke verjaardag plaatjes om te sturenleuke plaatjes voor Instagram, quotes over wijn, plaatjes met tegelspreukenleuke Valentijn plaatjes om te sturenleuke plaatjes voor Whatsapp of andere plaatjes? Dan hoef je niet verder te zoeken, want wij hebben hier duizenden plaatjes met Nederlandse quotes die je helemaal gratis mag downloaden en delen met iedereen die je kent! Have fun!


Ik heb 99 problemen en ik ga er geen een oplossen vandaag.

plaatjes met quotes

Het enige wat mannen doen is scheten laten en liegen.

afbeeldingen met nederlandse quotes

Daar gaan we weer! Ik bedoel, goedemorgen.

leuke plaatjes voor whatsapp

Het gaat niet goed met de wereld en dat is de reden waarom ik drink.

plaatjes met quotes in het nederlands

Ik haat het als mensen kijken wanneer ik moet file parkeren.

afbeeldingen met grappige quotes

Ik ben 25, maar mijn rug is 57.
En mijn knieƫn? Die zijn vandaag 73 geworden.

plaatjes met leuke quotes

Ik ben er nog niet uit wat ik wil. Misschien een donut? Een orgasme? Een bestelling bij Zalando? Ik weet het nog niet.

leuke plaatjes voor facebook

Ik heb een rugmassage nodig. Een echte. Niet zo een die eindigt in een zwangerschap.

afbeeldingen met wijze quotes

Weten wanneer je moet gaan is zoooo belangrijk. Op een feestje. Je baan. Je relatie.

wijze quotes plaatjes

Wanneer ik het heb over dat ik in therapie ben geweest, bedoel ik dat ik een wijntje in bad heb gedronken.

quotes over wijn


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...