dinsdag 25 mei 2021

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 131

Ben je op zoek naar die blauw witte spreuktegels met Nederlandse teksten? Dan hoef je niet verder te zoeken, want wij hebben hier duizenden plaatjes met Delftsblauwe tegelspreuken in het Nederlands, speciaal voor jou! We hebben o.a. plaatjes met wijze spreuken, afbeeldingen met liefde teksten, leuke plaatjes voor Facebook, afbeeldingen met wijze spreuken, leuke plaatjes voor Whatsapp, afbeeldingen met liefde spreuken, leuke plaatjes voor Instagramgrappige memesplaatjes met quotes over winkelen, plaatjes met vriendschap spreuken en nog veel meer! Je mag ze helemaal gratis downloaden en delen met al je vrienden en familie. check regelmatig onze website, want we vullen onze plaatjes met tegelspreuken elke week aan. Veel plezier ermee!


Mijn horloge zegt dat ik vandaag geen tijd heb voor onzin.

plaatjes met tegelspreuken in het nederlands

Voordat ik trouwde wist ik niet eens dat er een verkeerde manier was om de cola-fles terug te zetten in de koelkast.

afbeeldingen met nederlandse tegelspreuken

Oh heb ik je dat niet verteld? Dan gaat het je waarschijnlijk geen reet aan.

blauw witte spreuktegels

Koffie: een magisch drankje dat 'laat me met rust of sterf' verandert in 'goedemorgen schatje.'

delftsblauwe tegelspreuken

Relatiestatus: gestopt met het inhouden van mijn scheten.

leuke plaatjes voor facebook

Soms is het gewoon grappig om 'hey bitch' te roepen in een menigte om te kijken wie er zich omdraait.

plaatjes met spreuken

Ik weet niet of ik thuis nog macaroni heb, dus laat ik voor de zekerheid nog maar een pak meenemen. Zodat deze bij de andere 23 doosjes in de kast gezet kunnen worden.

leuke plaatjes voor whatsapp

Falen is een deel van je leven. Wanneer je niet faalt, leer je niet. Wanneer je niet leert, zul je niet veranderen.

afbeeldingen met wijze spreuken

Ik maak geen fouten, ik date ze.

plaatjes met humor spreuken

Het is bijna Valentijnsdag en ik weet nog steeds niet wat ik voor mezelf moet kopen.

afbeeldingen met spreuken over liefde


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...