dinsdag 18 mei 2021

Nederlandse quotes - 55

Meestal zijn plaatjes met quotes in het Engels, maar wij hebben hier duizenden afbeeldingen met Nederlandse quotes, speciaal voor jou! We hebben plaatjes met grappige quotes, leuke plaatjes voor Whatsapp, afbeeldingen met wijze teksten, plaatjes met Boeddha wijshedennieuwjaar wens plaatjes, leuke plaatjes voor Instagram, leuke kerstplaatjes, plaatjes met liefde quotes, leuke verjaardag plaatjes om te sturenplaatjes met positieve tekstenvrolijk Pasen plaatjes, afbeeldingen met motivatie quotes, leuke plaatjes voor Facebook en nog veel meer! Check regelmatig deze website, want we vullen deze wekelijks aan met tientallen nieuwe quotes plaatjes!


Mijn plan is leuke plaatjes delen totdat er iemand verliefd wordt op mij.

leuke plaatjes voor facebook

Nog vijf minuutjes blijven liggen is een heel gevaarlijk spelletje.

plaatjes met grappige quotes

De dag voordat je vrij bent is leuker dan de vrije dag zelf.

afbeeldingen met leuke quotes

Ik mis jou niet. Ik mis de persoon wie ik dacht dat je was.

quotes over vertrouwen

Dankjewel dat je me genegeerd hebt. Nu heb ik geleerd dat ik het alleen ook wel red.

quotes over liefde

Mijn leven is niet perfect, maar ik ben dankbaar voor alles wat ik heb.

afbeeldingen met nederlandse quotes

Doe geen aannames, vraag het me gewoon.

plaatjes met motivatie quotes

Als ik een traan laat vallen terwijl ik het vertel, heeft die shit me echt geraakt.

afbeeldingen met wijze quotes

Ook al vertrouw je iemand, vertel nooit alles.

quotes over vrienden

Mensen die hun eigen fouten niet in willen zien, gaan fouten bij een ander zoeken om zichzelf beter te voelen.

leuke plaatjes voor whatsapp


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...