woensdag 19 mei 2021

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 129

Wanneer je op zoek bent naar plaatjes met Nederlandse tegelspreuken hoef je niet verder te zoeken, want wij hebben hier duizenden afbeeldingen met spreuktegels in het Nederlands, speciaal voor jou! We hebben o.a. plaatjes met wijze spreuken, afbeeldingen met leuke spreukengratis vrolijk Pasen afbeeldingen, plaatjes met spreuken over liefde, afbeeldingen met grappige spreuken, leuke plaatjes voor Facebook, leuke plaatjes voor Whatsappnieuwjaar wens plaatjes, afbeeldingen met wijze Boeddha spreuken, plaatjes met leuke koffie quotes, leuke plaatjes voor Instagram en nog veel meer! Je mag ze gratis downloaden en delen met iedereen die je kent. Bijvoorbeeld via Whatsapp of e-mail, maar je kunt ze natuurlijk ook delen op social media zoals Facebook, Instagram of Twitter. We raden je aan om regelmatig onze website te bezoeken, want we vullen deze elke week aan met tientallen nieuwe afbeeldingen met tegelspreuken. Veel plezier ermee!


Ik zwaai graag naar vreemden zodat ze de rest van de dag denken 'wie de fuck was dat?'

plaatjes met nederlandse tegelspreuken

Iemand zei net dat hij mij mooi vond en toen moest ik grinniken waarna er snot uit mijn neus kwam. Maar hoe is jullie dag verder?

leuke plaatjes voor facebook

Blijft grappig dat er gemiste oproepen staat in plaats van vermeden oproepen.

plaatjes met nederlandse tegelspreuken

Pizza in de over gelegd toen ik dronken was. 220 minuten op 15 graden celcius.

afbeeldingen met grappige spreuken

Er is 1 wiskundesom die ik nooit zal begrijpen. Je rijdt op een snelweg en mag 120 km/u. Waarom blijf je dan 80 km/u rijden?

leuke plaatjes voor whatsapp

Geniet van de kleine dingen in het leven.

plaatjes met wijze spreuken

Nieuwe broek. Nieuwe ademhalingstechniek.

afbeeldingen met humor spreuken

Regel 1 in een relatie: als je vriendin die bitch niet mag, dan praat jij niet met die bitch.

leuke plaatjes voor instagram

Ik heb wel buikspieren! Ze zitten alleen verstopt onder mijn liefde voor pizza.

spreuken over pizza

Interessant feitje: wijn is goedkoper dan therapie.

spreuken over wijn


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...