woensdag 19 mei 2021

Nederlandse quotes - 56

Wil je ook van die leuke plaatjes met quotes delen met al je vrienden en familie? Wij hebben hier duizenden afbeeldingen met Nederlandse quotes in talloze categorieën onderverdeeld, zoals plaatjes met leuke quotes, leuke plaatjes voor Facebook, boeddha afbeeldingen met spreuken, afbeeldingen met wijze quotes, kerstwensen plaatjes, plaatjes met motivatie quotes, nieuwjaar wens plaatjes, leuke plaatjes voor Instagram, leuke plaatjes om te versturenValentijn afbeeldingen, afbeeldingen met grappige spreuken, leuke plaatjes voor Whatsapp, afbeeldingen met mooie spreuken, plaatjes met positieve teksten, leuke plaatjes voor pasen, leuke plaatjes om te delen en nog veel meer. Check regelmatig onze website, want we vullen deze wekelijk aan met tientallen nieuwe quotes plaatjes. Have fun!


Hoe lang bewaar je een spijkerbroek in de hoop dat je er ooit weer in kan? 30 jaar toch?

leuke plaatjes voor facebook

Op zondag doe ik altijd helemaal niks en op het einde van de dag baal ik dat ik niks gedaan heb.

afbeeldingen met nederlandse quotes

Ik pak altijd mijn telefoon om te kijken hoe laat het is en ben het na 3 seconden alweer vergeten.

leuke plaatjes voor whatsapp

Mijn todo list: uitslapen, netflix, youtube, instagram, netflix, slapen

afbeeldingen met wijze quotes

Ik ben niet lui. De mensen om mij heen zijn gewoon erg actief.

plaatjes met grappige quotes

Leraren noemen het afkijken. Wij noemen het teamwork.

afbeeldingen met motivatie quotes

Ik heb tegenwoordig vaker een mondkapje op dan dat ik een BH aan heb.

plaatjes met quotes over liefde

Ik: ok ik ga om 15.00 uur beginnen. Klok: 15.04 uur. Ik: ok ik ga om 15.30 uur beginnen.

leuke plaatjes voor instagram

Ik heb zo'n advent kalender met chocolaatjes gekocht. Over 4 dagen is het kerst.

afbeeldingen met quotes in het nederlands

In het geval het je nog niemand verteld heeft vandaag. Je bent leuk en je ex is echt een sukkel.

de beste plaatjes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...