zondag 1 mei 2022

Nederlandse quotes - 173

Welkom in, zoals wij het noemen, het paradijs van plaatjes met Nederlandse spreuken! Wij hebben hier namelijk duizenden afbeeldingen met Nederlandse quotes die je allemaal gratis mag downloaden en delen met iedereen die je kent. Check ook regelmatig onze website, want we vullen deze elke week aan met tientallen nieuwe afbeeldingen met spreuken.

We hebben allerlei verschillende plaatjes met spreuken. Ben je op zoek naar plaatjes met wijze quotes? Dan hebben we bijvoorbeeld afbeeldingen met motivatie quotes, plaatjes om te delen, plaatjes met positieve spreuken, afbeeldingen met liefde quotes, plaatjes met tegelspreuken, afbeeldingen met vriendschap quotes en nog veel meer.

Zoek je plaatjes om te versturen, dan hebben we bijvoorbeeld afbeeldingen met goedemorgen teksten of plaatjes met slaap lekker quotes. Ook hebben we plaatjes voor feestdagen zoals leuke kerstplaatjes om te delen, mooie valentijn plaatjes om te sturen, leuke pasen plaatjes, afbeeldingen voor oud & nieuw of plaatjes met vakantie quotes.

Verder hebben we nog plaatjes met koffie quotes, grappige memes Nederlands, leuke plaatjes voor Whatsapp, afbeeldingen met shop quotes, plaatjes met wijn quotes, leuke plaatjes voor Facebook, afbeeldingen met quotes voor ouders, plaatjes met studenten quotes, leuke plaatjes voor Instagram, afbeeldingen met quote over afvallen, leuke felicitatie plaatjes om te sturen en nog veel meer. Have fun!


Dingen die ik nu zou moeten doen: heel veel. Dingen die ik nu doe: vrij weinig.

plaatjes met nederlandse quotes

Mijn kledingkeuze vandaag: een combinatie tussen ik heb het koud en ik ben moe.

leuke plaatjes voor instagram

Tag iemand die letterlijk alles in de airfryer gooit.

leuke plaatjes om te delen

Tag iemand die net als jij niet kan wachten om weer te gaan kerstshoppen.

plaatjes met kerst quotes

Liefde is.. het Netflix-account gebruiken van je ex omdat het wachtwoord niet veranderd is.

plaatjes met liefde quotes

Lieve sint, ik heb dit jaar een nieuw kabinet op mijn verlanglijstje staan.

afbeeldingen met sinterklaas quotes

Ik ben iemand die de wekker om 07.00 uur zet. Om 07.00 uur wakker wordt en dan bedenkt dat 07.25 uur ook wel prima is.

plaatjes met nederlandse quotes

Ik ga met kerst zelf onder de kerstboom liggen om mijn familie eraan te herinneren dat ik een geschenk ben.

afbeeldingen met kerst spreuken

Ik ben niet snel afgeleid, jij bent gewoon saai.

plaatjes met grappige teksten

Het regent, het regent, de pannetjes worden nat. Ik drink lekker wijntjes binnen en ben straks ladderzat.

plaatjes met wijn quotes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...