zaterdag 6 november 2021

Nederlandse quotes - 115

 Zoek je plaatjes met leuke spreuken om te delen? Of ben je op zoek naar afbeeldingen met wijze spreuken om te versturen? Dan ben je hier aan het goede adres! Wij hebben namelijk duizenden afbeeldingen met spreuken speciaal voor jou. We hebben o.a. leuke plaatjes voor Facebook, afbeeldingen met wijze teksten, leuke plaatjes om te delen, leuke felicitatie plaatjes, leuke plaatjes voor Whatsapp, plaatjes met leuke spreuken, afbeeldingen met motivatie teksten, leuke plaatjes voor Instagram, leuke afbeeldingen om te versturen, plaatjes met chocolade quotes, plaatjes met liefde teksten, leuke memes plaatjes, afbeeldingen met spreuken over vriendschap, plaatjes met geluk spreuken en nog veel meer! Bezoek regelmatig onze website, want we vullen deze wekelijks aan met tientallen nieuwe plaatjes met spreuken. Veel plezier ermee!


In welke fase zit je wanneer hij zijn therapeut over jou vertelt.

plaatjes met leuke spreuken

Wanneer er een mug op je testikel landt, leer je dat er altijd een manier is om een probleem zonder geweld op te lossen.

leuke plaatjes om te delen

3 verschikkelijke feiten:
1. Vandaag is het geen vrijdag
2. Morgen is het geen vrijdag
3. Zelfs overmorgen is het nog geen vrijdag

afbeeldingen met grappige teksten

Soms zijn de vragen moeilijk, maar de antwoorden simpel.

plaatjes met wijze spreuken

De mensen in je leven zouden ervoor moeten zorgen dat je minder stress krijgt, niet meer stress.

afbeeldeingen met wijze teksten

Ik weet nooit wat ik op verjaardagskaarten moet schrijven en ik weet nooit hoe ik me moet gedragen wanneer er op mijn verjaardag voor me gezongen wordt.

plaatjes met goede spreuken

Wanneer je in mijn jeugd een tv programma miste, dan had je het gewoon gemist. Voor altijd.

leuke plaatjes voor facebook

Sommige mensen worden oud zoals wijn. Sommige anderen worden oud zoals melk.

leuke plaatjes voor facebook

We hebben allemaal wel iemand die ons zo veel pijn heeft gedaan dat het ons voor altijd veranderd heeft.

plaatjes met wijze quotes

Het leven is als een spelletje schaken. Ik weet niet hoe ik moet schaken.

leuke plaatjes voor whatsapp


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...