maandag 5 oktober 2020

Nederlandse quotes - 29

 Als je op zoek bent naar plaatjes met Nederlandse quotes, dan hoef je echt niet verder te zoeken. Waarom? Omdat wij hier duizenden afbeeldingen met quotes in het Nederlands voor jou hebben, die je mag downloaden en delen met al je vrienden en familie! Ben je op zoek naar plaatjes met motivatie quotes, afbeeldingen met liefde spreuken, leuke afbeeldingen om te versturenplaatjes met grappige quotes, plaatjes met leuke spreuken, leuke plaatjes voor Instagram, afbeeldingen met wijze spreuken, leuke plaatjes voor Whatsapp, leuke plaatjes om te delenmooie Valentijn plaatjes, plaatjes met mooie spreuken, leuke plaatjes voor Facebookplaatjes met leuke wijn quotes, plaatjes met Boeddha wijsheden, afbeeldingen met wijze teksten? We hebben het hier allemaal! Veel plezier met het delen van onze plaatjes.


Soms heb ik echt geen zin om uit bed te komen. Maar dan denk ik aan al die mensen die ik die dag nog moet irriteren.

plaatjes met nederlandse quotes


Ik kwam laatst mijn 15 jaar oude Nokia 3310 tegen met opruimen. Batterij had nog 27%.

afbeeldingen met leuke quotes


Recept. Bereidingstijd 15 minuten. Mijn bereidingstijd 135 minuten.

quotes over koken


Net in de verkeerde bus gestapt. Ik ben nu op schoolreisje in Toverland.

leuke plaatjes voor facebook


Heb je zin om vanavond af te spreken? Nee ik heb al wat anders. Wat dan? Geen zin.

plaatjes met sarcasme quotes


Ik koop nog geen kalender voor 2021, totdat ik de trailer heb gezien.

leuke plaatjes voor instagram


Ken je dat? Dat je iemand gewoon even over het gezicht wilt aaien? Met een baksteen.

grappige quotes plaatjes


Motiveer jezelf om elke dag nog beter te worden.

plaatjes met motivatie quotes


Hoe vaker ik val, hoe sterker ik opsta.

afbeeldingen met wijze quotes


Er was eens een meisje. Die zei, doe mij maar een wijntje. En ze leefde nog lang en gelukkig.

plaatjes met wijn quotes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...