zondag 10 mei 2020

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 95

Vind jij plaatjes met spreuken ook zo leuk? Of vind je de afbeeldingen met wijze spreuken altijd fijn om te lezen? Wij hebben hier duizenden plaatjes met teksten die je mag downloaden en delen met vrienden en familie. We hebben ze onderverdeeld in verschillende categorieën, zodat je ze makkelijk kunt zoeken en vinden. Check elke regelmatig onze website, want we vullen deze elke week aan met nieuwe afbeeldingen. Heel veel plezier ermee!

Mijn favoriete scheten zijn degene die klinken als een vraag.

leuke plaatjes voor whatsapp


Soms wil ik weleens een vogel zijn. Zodat ik over sommige mensen heen kan vliegen en op hun kop kan schijten.

afbeeldingen met teksten


Oh, je vindt het helemaal niet leuk dat je behandeld wordt zoals je mijn behandelt? Jammer joh.

plaatjes met spreuken


Soms is het beter als je even alleen bent. Vooral als je snacks hebt.

afbeeldingen met quotes


Lachen is het beste medicijn. Of wijn. Het kan ook wijn zijn.

leuke plaatjes voor facebook


Raad eens wie zijn leven weer op orde heeft! Ik niet, maar iemand anders vast wel.

plaatjes met wijze spreuken\


Mijn motto is: Ga niet boos naar bed. Ik heb al 3 jaar niet meer geslapen.

afbeeldingen met grappige teksten


Wat kunnen we leren van koeien, olifanten en buffels? Dat je helemaal niet kunt afvallen door alleen maar gras en salades te eten en de hele dag te lopen.

plaatjes met humor quotes


Stop met het bewerken van je foto's! Wat als je vermist wordt? Hoe kunnen we je dan vinden als je op Instagram op Angelina Jolie lijkt, maar in het echt op een aardappel.

spreuken over instagram


Als je iemand anders helpt en er iets voor terug verwacht, ben je zakelijk. Niet behulpzaam of vriendelijk.

wijze uitspraken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...