dinsdag 7 september 2021

Nederlandse quotes - 89

Vaak zie je van die plaatjes met leuke quotes of afbeeldingen met wijze spreuken voorbijkomen en vraag je je misschien af: waar komen al die plaatjes met spreuken toch vandaan? Nou, dat zullen we je vertellen, die komen gewoon hier vandaan! Wij hebben duizenden plaatjes met Nederlandse quotes speciaal voor jou. We hebben o.a. afbeeldingen met grappige teksten, plaatjes met wijze quotes, mooie Valentijn plaatjes, leuke plaatjes voor Facebook, vrolijk Pasen plaatjes, plaatjes met liefde spreuken, leuke felicitatie plaatjes, leuke kerst plaatjes, afbeeldingen met positieve spreuken, leuke plaatjes voor Whatsapp, afbeeldingen met motivatie quotes, leuke plaatjes voor Instagram en nog veel meer! Check regelmatig onze website, want we vullen deze elke week aan met een hoop nieuwe afbeeldingen met spreuken. Veel plezier ermee!



Je bent moediger dan je denkt, sterker dan je denkt en slimmer dan je denkt. Onderschat jezelf nooit.

plaatjes met wijze quotes


Jij bent de enige die zo'n lach op mijn gezicht kan toveren.

afbeeldingen met mooie quotes


Je hebt me geblokt omdat je kwaad bent. Ik heb je geblokt voor de rust in mijn leven.

plaatjes met nederlandse quotes


Mijn baas zei dat ik mijn collega's intimideer. Dat vond ik echt zo'n belediging. Ik heb hem net zo lang aangekeken tot hij 'sorry' zei.

leuke plaatjes voor facebook


Als je zo hard gevochten hebt om uit het dal te komen, ga dan niet terug naar de mensen die je daar hebben gebracht.

plaatjes met motivatie spreuken


Niets is pijnlijker dan teleurgesteld worden door die ene persoon waarvan je dacht dat die jou nooit pijn zou doen.

afbeeldingen met nederlandse quotes


Soms is het fijn dat niet iedereen weet wat ik denk.

leuke plaatjes voor whatsapp


Jij maakt me gelukkig op een manier dat niemand anders kan.

plaatjes met spreuken over liefde


Laat een nieuwe liefde nooit boeten voor wat een oude liefde heeft aangericht.

afbeeldingen met love quotes


De juiste persoon zal uiteindelijk de weg naar jou vinden.

plaatjes met liefde spreuken


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...