woensdag 14 juli 2021

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 139

 Wanneer je op zoek bent naar plaatjes met Nederlandse tegelspreuken, hoef je zeker niet verder te zoeken. Wij hebben hier namelijk duizenden afbeeldingen met tegelspreuken in het Nederlands die je gratis mag downloaden en delen met iedereen die je kent. Bijvoorbeeld via je social media pagina's of via Whatsapp of email. We hebben o.a. plaatjes met wijze tegelspreuken, afbeeldingen met grappige tegelspreuken, leuke plaatjes voor Facebook, leuke memes, afbeeldingen met wijze boeddha spreuken, afbeeldingen met tegelspreuken over liefde, leuke plaatjes voor Whatsapp, plaatjes met motivatie tegelspreuken, leuke plaatjes voor Instagram, afbeeldingen met tegelspreuken over vriendschap en nog veel meer! Check regelmatig onze website, want we vullen deze elke week aan met tientallen nieuwe plaatjes met tegelspreuken.


Als ik je vriendenverzoek accepteer heb je 3 werkdagen om mijn berichten te liken, anders word je verwijderd.

leuke plaatjes voor facebook

Onderzoek toont aan dat ouders veel gelukkiger zijn wanneer hun kinderen de eerste fucking keer al luisteren.

afbeeldingen met nederlandse tegelspreuken

Ik heb geen tijd om songteksten te googlen. Ik zing wat ik hoor.

leuke plaatjes voor whatsapp

Ik: 1 Big Mac zonder aardbeien alstublieft. McDonalds medewerker: Aardbeien? Ik: nee dank u.

tegelspreuken over mc donalds

Iedere dag heb je een nieuwe kans om er een puinhoop van te maken.

plaatjes met leuke tegelspreuken

Als je op een Youtube filmpjes tikt, zie je hoe lang de film nog duurt. Zou mooi zijn als je dat bij mensen ook kon doen wanneer ze tegen je praten.

afbeeldingen met grappige tegelspreuken

Ik haat het als ik 30 minuten op mijn werk ben en dan op de klok kijk en het pas 25 seconden is.

leuke plaatjes voor instagram

Mijn generatie zocht vroeger naar takken om een hut te kunnen bouwen. Jouw generatie zoekt naar een wifi wachtwoord. Wij zijn niet hetzelfde.

plaatjes met tegelspreuken in het nederlands

Terug naar je ex gaan is alsof je McDonalds frietjes opnieuw opwarmt.

plaatjes met spreuken over mcdonalds

Valentijnsdag agenda:
1. Ontbijt op bed
2. Chocola
3. Netflixen
4. Diner voor twee
5. Spijt hebben dat ik twee diners heb gegeten
6. In mijn eentje huilen

plaatjes met spreuken over valentijn


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...