donderdag 15 juli 2021

Nederlandse quotes - 77

 Weet je wat wij hier speciaal voor jou hebben? Wij hebben hier duizenden plaatjes met Nederlandse quotes die je helemaal gratis mag downloaden en delen met iedereen die je kent. We hebben o.a. afbeeldingen met grappige spreuken, leuke plaatjes voor Facebook, plaatjes met love quotes, afbeeldingen met wijze quotes, leuke plaatjes om te delen, leuke plaatjes voor Whatsappafbeeldingen met wijze boeddha spreuken, afbeeldingen met motivatie quotes, mooie Valentijn plaatjes, leuke afbeeldingen om te versturen, nieuwjaar wens plaatjesplaatjes met leuke koffie quotes, plaatjes met positieve spreuken en nog veel meer! Check regelmatig onze website, want we vullen deze elke week aan met tientallen nieuwe afbeeldingen met quotes in het Nederlands. Heel veel plezier ermee!


Wat er op mijn to do lijstje staat: ramen zemen, stofzuigen, de was opvouwen. Wat ik tot nu toe gedaan heb: online shoppen, middagdutje, donuts eten.

leuke plaatjes voor facebook

Het is niet dat ik je niet mag. Oh, wacht. Dat is het eigenlijk wel.

afbeeldingen met spreuken over liefde

Opgeven is nooit een optie. Opeten wel.

plaatjes met motivatie quotes

Ik heb geen tijd voor negatieve mensen.

leuke plaatjes voor whatsapp

Ik heb geen tijd voor negatieve shit.

plaatjes met positieve spreuken

Ik heb geen tijd voor negatieve energie.

leuke plaatjes voor instagram

Ik ben niet verlegen. Ik geef mijn energie gewoon niet weg aan iedereen.

afbeeldingen met quotes over geluk

Een slecht hoofdstuk betekent niet dat jouw verhaal voorbij is.

plaatjes met nederlandse quotes

Het is tijd om op mezelf te focussen.

afbeeldingen met wijze teksten

Wat er op mijn to do lijstje staat: stofzuigen, strijken, de was opvouwen. Wat ik tot nu toe gedaan heb: netflix kijken, middagdutje, appen met vriendinnen.

leuke plaatjes voor facebook


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...