vrijdag 28 februari 2020

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 89

Je hebt ze gevonden! Onze duizenden plaatjes met leuke spreuken en afbeeldingen met wijze teksten. Die je ook gratis mag downloaden en mag delen met je vrienden en familie via Whatsapp, Messenger, e-mail, maar ook via social media zoals Instagram, Facebook, Tumblr, Twitter en Pinterest. Kom ook regelmatig terug op onze website, want we vullen deze elke week aan met tientallen nieuwe quote plaatjes. Heel veel plezier ermee!





Wanneer je volwassen bent, kun je je ouders de verhalen over vroeger vertellen zonder de illegale stukken weg te laten.

plaatjes met spreuken


Ik ben niet boos of kwaad of teleurgesteld. Ik ben er gewoon klaar mee.

afbeeldingen met quotes


Wanneer je je klasgenoeten hoort discussiĆ«ren of het antwoord 77 of 78 was en  jij -14,2 had.

leuke plaatjes met teksten






Negatieve spaarrente..

grappige afbeeldingen met teksten


Deze ochtend koffie gezet met energydrank in plaats van water.
Na 5 minuten op de snelweg erachter gekomen dat de auto nog thuis stond.

afbeeldingen met wijze citaten


Ik wil niet opscheppen, maar ik ben onweerstaanbaar.. voor muggen.

leuke plaatjes voor facebook


Lichaamsvet te koop.

afbeeldingen met humor teksten


Je ziet er gemeen uit. Komt omdat ik dat ook ben. Doei.

plaatjes met spreuken


Mijn smartphone heeft net een drie uur durende documentaire gefilmd over het leven van de binnenkant van mijn broekzak.

afbeeldingen met grappige teksten


Ik heb het opgegeven op Tinder. Ik ga mijn ware liefde vinden op de Disney manier. Dronken worden en een schoen verliezen.

spreuken over daten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...