dinsdag 27 juli 2021

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 142

 Wie kent ze niet? Die blauw witte tegeltjes met spreuken die vaak bij mensen aan de muur hangen. Natuurlijk bestaan ze ook digitaal. Wij hebben hier duizenden plaatjes met Delftsblauwe spreuktegels die je helemaal gratis mag downloaden en delen met iedereen die je kent. Bijvoorbeeld via Whatsapp of je social media pagina. We hebben o.a. afbeeldingen met wijze tegelspreuken, leuke plaatjes voor pasen, plaatjes met leuke tegelspreuken, plaatjes met leuke wijn quotes, afbeeldingen met tegelspreuken over liefde, kerstwensen plaatjes, leuke plaatjes voor Facebook, leuke plaatjes voor Instagram, leuke plaatjes voor Whatsapp en nog veel meer. Kom regelmatig terug op onze website, want we vullen deze elke week aan met tientallen nieuwe plaatjes met tegelspreuken.


Hey al lang niet meer gesproken! Laten we dat zo houden.

plaatjes met tegelspreuken

Ik wil niet dramatisch doen, maar het is pas fucking woensdag.

leuke plaatjes voor facebook

Heb je weleens dat je iemand aankijkt en denkt: hou alsjeblieft je kop. Terwijl ze niet eens praten.

afbeeldingen met tegelspreuken

We kennen allemaal wel iemand van wie de batterij van de telefoon altijd minder dan 10% is.

leuke plaatjes voor whatsapp

Als ik een euro kreeg voor elke keer dat ik een neplach moest opzetten op mijn werk, zou ik die baan niet eens meer nodig hebben.

plaatjes met spreuktegels

Mijn favoriete spelletje is iets uit de koelkast pakken zonder dat ik producten evoor hoef te verplaatsen.

afbeeldingen met leuke tegelspreuken

Zouden wolken weleens naar beneden kijken en zeggen: hey kijk, die heeft de vorm van een idioot.

leuke plaatjes voor instagram

Je wet dat je een mama bent wanneer je denkt.. 05.30 uur is in ieder geval beter dan 04.00 uur.

plaatjes met wijze tegelspreuken

Ik mag me weer aankleden om naar mijn werk te gaan, terwijl een of andere 8-jarige Youtuber dit jaar al 22 miljoen euro heeft verdiend.

afbeeldingen met grappige tegelspreuken

De pensioenleeftijd mag van mij wel omlaag naar 40. Ik ben er namelijk al een beetje klaar mee.

plaatjes met tegelspreuken over liefde


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...