maandag 20 maart 2023

Nederlandse quotes - 211

Vind hier duizenden plaatjes met spreuken speciaal voor jou! We vullen deze website elke week aan, dus breng regelmatig een bezoekje voor nieuwe afbeeldingen. Je mag al onze plaatjes met quotes gratis downloaden en delen met al je vrienden en familie. Heel veel plezier ermee!

Wat voor plaatjes met spreuken hebben wij allemaal? We hebben zo onnoemelijk veel, dat het teveel is om op te noemen. We hebben o.a. afbeeldingen met leuke spreuken, leuke plaatjes voor Whatsapp, plaatjes met wijze quotes, leuke plaatjes voor Facebook, plaatjes met mooie spreuken, leuke plaatjes voor Instagram, afbeeldingen met motivatie spreuken, leuke plaatjes om te sturen, plaatjes met positieve quotes, leuke plaatjes om te delen, afbeeldingen met liefde spreuken, leuke verjaardag plaatjes en nog veel meer!


Mijn ex zei: je zult nooit meer iemand vinden zoals ik. Uh ja, dat is ook de bedoeling.

plaatjes met goede spreuken

Mijn baas arriveerde in een nieuwe Lamborghini op het werk. Ik zei: wow dat is een mooie wagen! Hij antwoordde: als je heel hard werkt, al je uren erin stopt en streeft naar perfectie, dan kan ik er volgend jaar nog een kopen.

plaatjes met leuke spreuken


ModeMode

Een email na 15 uur op vrijdag is voor volgende week.

leuke plaatjes om te delen

Er is seks zonder liefde en er is liefde zonder seks. En dan heb je mij, zonder beide.

plaatjes met grappige teksten

Je gaat werken. De staat pakt 47% van je af. Je gaat winkelen. De staat pakt 21% van je af. Je gaat tanken. De staat pakt 67% van je af. En nu is het in en keer de schuld van de Russen dat we zo weinig geld overhouden.

plaatjes met spreuken over de overheid

Hey jij! Die glimlach staat je goed vandaag.

plaatjes met positieve spreuken


Design en lifestyleDesign en lifestyle

Ik ben nu op zo'n leeftijd dat ik een fles wijn nodig heb om mijn huis schoon te maken.

plaatjes met wijn quotes

Ik: dit pik ik dus niet! Je doet me pijn en je hebt niet eens spijt. Fitness coach: je hebt 1 situp gedaan, een!

plaatjes met fitness quotes

We kunnen iemand op de maan zetten, maar mijn bijlage is te groot om met mijn email te sturen. 

leuke plaatjes voor facebook

Mijn vrouw en ik hebben Olympische seks. Niet met moeilijke standjes ofzo hoor, maar gewoon 1 keer in de 4 jaar.

plaatjes met leuke spreuken


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...