woensdag 24 april 2019

Leuke spreuken over alcohol - 2

Zoek jij ook die leuke plaatjes met grappige teksten over alcohol? Dan hoef je niet verder te zoeken! Wij hebben hier namelijk verschillende afbeeldingen met leuke spreuken over alcohol voor je gemaakt die je kunt delen via social media zoals Facebook, Instagram, Twitter of Pinterest. Je kunt ze ook via Whatsapp of messenger naar vrienden sturen als je wil! We hebben diverse teksten zoals spreuken over bier, spreuken over wijn, quotes over wodka en nog veel meer! Bekijk en download ze snel en check ook regelmatig onze website op nieuwe plaatjes met spreuken, want we vullen de afbeeldingen elke week aan. Veel plezier!

Ook een afbeelding downloaden? Dat is helemaal niet moeilijk! Zit je op je computer, dan klik je het plaatje aan met je rechtermuisknop en kies je voor 'afbeelding opslaan als...'. Zit je op je tablet, iPad of smartphone? Dan kun je de afbeelding een keer aantikken. Daarna het plaatje nog een keer aantikken waarbij je je vinger op het scherm houdt. Nu verschijnt er de mogelijkheid om het plaatje te bewaren. Veel plezier met het plaatsen van je plaatjes op je Facebook, Twitter of Instagram. Natuurlijk kun je deze leuke afbeeldingen ook doorsturen via Whatsapp naar je geliefde, familie of vrienden!






Ik was 14 jaar nuchter. Toen werd ik 15.


afbeelding met grappige tekst over alcohol


Na 2 flessen wijn eindelijk de belastingpapieren ingevuld.
Ik krijg 22 miljoen euro terug.


plaatje met leuke spreuk over alcohol


En toen zei alcohol: 'Zet het op Facebook, dat is grappig!'
Maar alcohol had het mis, helemaal mis.

spreuk over wijn


Ik heb net een artikel gelezen over de gevaren van alcohol.
Ik werd er helemaal bang van.
Het is genoeg, na vandaag geen tijdschriften meer.

quote over bier



Zin in een drankje, maar geen zin om de deur uit te gaan?
Bestel voor 23.00 uur bij Bol.com en je hebt je het de volgende dag al in huis!

Koop bij bol.com




Ik laat bier verdwijnen. Wat is jouw superpower?

plaatje met grappige tekst over alcohol


Als 3 eekhoorntjes met een feestmuts op, 22 nootjes met een snelheid van 57 km per uur naar een nijlpaard gooien, hoeveel flessen wijn heb ik dan op?

leuk plaatje voor whatsapp


Vanmorgen was de koffie op.
Wijn leek me een goede vervanger.
Iedereen is zo mooi en lief vandaag.

grappige plaatje voor facebook







Ik wilde dat ik een fee was. Dan zou ik mezelf Drinkerbell noemen.

leuke afbeelding voor facebook


Als je altijd vindt dat je glas half leeg is, gooi het dan over in een kleiner glas en hou op met zeiken.

plaatje met leuke quote over alcohol


Alcoholvrij bier is als een prostituee die alleen maar wilt knuffelen.

grappige spreuk over wijn




Is de batterij van je smartphone ook altijd zo snel leeg?
Bestel voor 23.00 uur bij Bol.com en je hebt je handige powerbank de volgende dag al in huis!

Koop bij bol.com




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...